Toon posts:

Externe hd op een Airport express?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg mij eigenlijk af, of het mogelijk is om een externe hd aan te sluiten op de usb poort van een airport express. Zodat iedereen op het netwerk hierop kan lezen/schrijven. Zou ik verder nog wat instellingen moeten veranderen of is het totaal niet mogelijk?

bvd

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Hoewel ik er zelf geen heb, zag ik toevallig vandaag nog dit plaatje: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/MA073_screen.jpg.
Staat gewoon bij de productomschrijving in de Apple Store.

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Let wel, dat is de nieuwe Airport express. Ik ben niet zeker of het wel gaat op de oudere versies.

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, maar dat is de airport extreme en daar zit idd standaard deze functie. Ik vroeg mij alleen af of dit dus ook mogelijk is met de express (dat het de goedkopere alternatief van apple), dit wil niet standaard ben ik inmiddels al achterkomen, maar mischien is het dus wel mogelijk met b.v. een bepaald programma, of is het hardware matig gewoon niet haalbaar?

deze dus

Verwijderd

Nee dit kan niet. Je kunt er alleen maar een printer op aansluiten. Dit is een hardwarematige beperking (correct if I'm wrong).

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:13:
Nee dit kan niet. Je kunt er alleen maar een printer op aansluiten. Dit is een hardwarematige beperking (correct if I'm wrong).
You're wrong. HD kan je er ook gewoon op aansluiten. Zelfs een USB-hub. Dan kan je bijvoorbeel 2 HD's en 3 printers aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
GoEV6 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:50:
[...]

You're wrong. HD kan je er ook gewoon op aansluiten. Zelfs een USB-hub. Dan kan je bijvoorbeel 2 HD's en 3 printers aansluiten.
ok, maar ik heb hier mijn externe hd op de usb poort aangesloten, maar hoe kan ik nu bij die files komen dan? er wordt namelijk niets gemount of herkend oid.. . Of heb je je ook vergist met de nieuwe extreme?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:08:
[...]

ok, maar ik heb hier mijn externe hd op de usb poort aangesloten, maar hoe kan ik nu bij die files komen dan? er wordt namelijk niets gemount of herkend oid.. . Of heb je je ook vergist met de nieuwe extreme?
Sorry heb het inderdaad over de nieuwe. :z
Pagina: 1