Sweex 2PC USB KVM probleem

Pagina: 1
Acties:

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:41

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Ik heb gisteren een Sweex USB 2PC KVM Switch gekocht. Ik had 'm aangesloten op de externe beeldscherm connector van de laptop, de usb kabel erin gestopt en audio kabel aangesloten. Heb een 19" LG scherm aan de KVM gekoppeld met toetsenbord en muis. Bij de desktop heb ik hetzelfde gedaan.

Maar nu blijkt het dat ik geen beeld krijg van de laptop. De laptop heeft een resolutie van 1024*768 en de resolutie van het 19" LG scherm is 1280x1024. Ik had op GoT al even gezocht en daar kwam ik dit topic tegen *klik*
Alleen bij dat topic is het net weer andersom. Op de desktop krijg ik wel beeld maar op de laptop niet. Volgens de manual is de max resolutie 1920 x 1440. Maar daar zit ik dus nog niet boven. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-02 13:39
staat je laptop wel zo ingestelt dat hij die poort ook daadwerkelijk gebruikt? meestal staat die uit namelijk. Zet de laptop eens uit, sluit die zooi aan, en zet hem eens aan. zie je wel het post scherm? En om welke video kaart gaat het? Nvidia zal zodra windows is opgestart normaal gezien met een wizard moeten komen uit zich zelf om het eventueel in te stellen,,,

Specs!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:41

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Werkt nu. Het was idd alleen een setting die in de weg zat. Het enige probleem is dat ik m niet uit de auto-scan mode krijg door 1x op de ESC toets te drukken.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+