Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

belgische cm kampioenschap?

Pagina: 1
Acties:

• T1psY
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 20:38

T1psY

Dumo-Technics

Topicstarter
Zijn er ook belgische CM kampioenschappen? Ik heb even op internet gezocht en vind er alleen maar nederlandse... :'(

edit: sorry dat ik het in elektronica gezet heb, verkeerd. Modjes --> verplaatsen aub :P

[ Voor 27% gewijzigd door T1psY op 14-01-2007 18:02 ]

http://www.dumo-technics.com

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Waarom? Soef en Ribbi winnen toch :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 20:41
Tja, volgens mij kun je in principe gewoon je eigen sponsors opzoeken, website bouwen en 't Belgische kampioenschap beginnen, officiële erkenning is er toch nog niet, voor zover die er zou kunnen zijn. ;)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
TBCL was voor de benelux ;) klik Moeilijk om geen SPAM te maken als mensen om links vragen :)

• T1psY

T1psY

Dumo-Technics

Topicstarter
die site had ik ook al gevonden, maar nergens geen informatie over wanneer en waar hij doorgaat in België.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

pcfreaky1991 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:36:
die site had ik ook al gevonden, maar nergens geen informatie over wanneer en waar hij doorgaat in België.
Het is pasgeleden geweest. Reken er maar op dat het weer op een grote LAN party gehouden zal worden. Campzone of Regroup oid.

edit:
als je mee wil doen, gewoon beginnen met modden, maak alvast een CiP topic op GoT of op het forum van de TBCL, en schrijf je in voor de competitie zodra er info bekend is.

edit2: en trouwens het gaat door in de hele benelux. niet specifiek in belgie. De voorrondes gaan via internet afaik, en dan de finale op een grote LAN party.

[ Voor 33% gewijzigd door McKaamos op 16-01-2007 18:45 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• T1psY

T1psY

Dumo-Technics

Topicstarter
oke, zal ik zeker doen. Iemand nog een ideetje hoe jullie hier op GoT aan al die sponsors geraken? Ik heb zelf wel al enkele (kleine) modjes gemaakt, maar dat was niet echt wat. Wil ook wel eens aan een (echte) CiP beginnen, omdat ik geen geschikte kastjes vind, maar heb niet al te veel geld, en jullie hebben hier allemaal zoveel sponsors...

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Gewoon mailen naar wat winkels die casemod spullen verkopen en vragen of ze je willen sponsoren.
Dan maak jij wat reclame voor ze. Ff logo in je fotos doen b.v. en op een casemod competitie zorgen dat op/bij je mod zichtbaar is dat je gesponsord bent door die winkels.

Ik mod trouwens zonder sponsoring. Ben ook niet van plan om naar casemod competities te gaan met mijn huidige mod, terwijl die toch wel aardig wat modificatie ondergaat :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:52

Soul__assasin

de Belbelg

geloof me vrij het is al geprobeerd maar spijtig genoeg ios de belgische comunity gewoon te klein om zo iets te realiseren

Erg grote lan party's hebben we niet goed lopende beurzen ook niet ergo is het project al niet erg haalbaar

www.weefab.com

Verwijderd

En dan moet dat naar aloude belgische gewoonte nog eens opgesplitst worden in een Vlaamse, Waalse, Brusselse en Duitse afdeling.

Je kan alleszins proberen het zelf uit de grond te stampen. Doe er nog ne stunt bij (alla een pc aquarium kast met de vt4 onderwater beebs erin) en je haalt er misschien zelfs de laatste show mee...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

pcfreaky1991 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:51:
oke, zal ik zeker doen. Iemand nog een ideetje hoe jullie hier op GoT aan al die sponsors geraken? Ik heb zelf wel al enkele (kleine) modjes gemaakt, maar dat was niet echt wat. Wil ook wel eens aan een (echte) CiP beginnen, omdat ik geen geschikte kastjes vind, maar heb niet al te veel geld, en jullie hebben hier allemaal zoveel sponsors...
Ach, je kunt het ook zonder sponsors doen.
Ik zou me met m'n huidige mods zeker niet laten sponsoren door een hardware fabrikant, dan moet hardware laten zien en dat is juist niet de bedoeling. Als je gewoon goedkope materialen gebruikt dan kun ja al een heel eind komen natuurlijk :)
Pagina: 1