Toon posts:

Hansh

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kom er niet uit, wie helpt mij verder.

Bij het installeren van Windows XP update bleef de installatie hangen bij het installeren van de apparaten. De computer start dan weer op gaat een aantal minuten installeren (loopt af van 39 naar 34) en start dan weer op.

Als ik de herstel console gebruik vind ik niks en krijg ik allemaal foutmeldingen. als ik de Sataschijf aan mijn laptop hang, zie ik gewoon een C en een D partitie. Wie help mij op weg hier uit te komen

• pyther
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-02 15:52
ik denk niemand, als je zo weinig informatie over je systeem geeft.. :*)

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:10
typisch weer iemand die zich inschrijft om snel geholpen te worden... O-)

Kijk even hier rond op het forum dan weet je hoe we verwachten dat je een topic opent, hoe meer info jij ons geeft, hoe beter we je kunnen helpen 8) veel succes

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Gebruik eerst maar eens de zoekfunctie, daar is al een hoop te vinden! En zet volgende keer een normale topictitel neer! :X

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, inderdaad een beetje te impulsief gereageerd, werdt er een beetje moedeloos van.

Ik heb al wel jaren een account, maar kon hem niet zo gauw vinden, ik gebruik dit forum daar te weinig voor. Ik heb al uitgebreid overal gezocht, maar kan niks vinden wat mij helpt, of wat van toepassing is.

Ik ben tot herinstallatie overgegaan na het mislukt deinstalleren van Macfee viruschecker. Elke keer kreeg ik foutmeldingen over het missen van shieds e.d. Ook opnieuw installeren Mcafee mislukte

Het is een Intel Core 2 Duo E6400 Socket 7 processor
Het Moederbord is een Asrock ConRoeXFire-eSATA2
Harde schijf is een Hitachi Deskstart T7K250

Besturingssysteem is Microsoft Windows XP Media Center Edition NL

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

hansh23 is je vorige account :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.