Toon posts:

[BF2] Random crash naar desktop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb ook een probleem met bf2 , als ik lekker an het schieten ben dan vliegt hij af en toe ineens naar me desktop of hij slaat gewoon vast !

systeem : AMD athlon 64 x2 dual core 3800+
1024mb
180 gb harddisk
GeForce 7300 LE ( up to date drivers 91.47 )
en natuurlijk bf2 patches van 1.0 t/m 1.41

heb al reinstall van spel geprobeerd ook patches (1.0 t/m 1.41) en drivers (nvidia 84.63 en 91.47 )

alvast bedankt voor de hulp

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
misschien een slechte voeding???

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
euhm, mss heb je programma's op de achtergrond lopen? F@H heeft dat effect bij mij.
En de 7300 is niet direct de zwaarste grafische kaart. Kan ook wel ooit invloed hebben, hij wordt mss een beetje te warm.

Verwijderd

Topicstarter
mja heb geen andere dingen op de achtergrond aan staan , en jah die kaart .... alles op low zou hij toch wel aan kunnen neem ik aan ?

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Op low normaal gezien wel. Maar probeer de temps eens uit te lezen van je grafische kaart, als die tijdens het gamen een zeer hoge waarde aannemen heb je al een idee wat het kan zijn.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Staat er niks in je windows event log of in een logfile van BF2 ?

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die vinden ??? ( sorry ben niet zo handig met computers :) )

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023

Verwijderd

Topicstarter
DANK JE

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Je topictitel laat nog steeds te wensen over dus die pas ik even aan. Woorden als "help" horen niet thuis in de topictitel :) Zorg er voor dat de topics die je in de toekomst opent voorzien zijn van een duidelijke topictitel die in één keer je probleem of vraag samenvat en duidelijk maakt.
Pagina: 1