Meerdere keren per dag geeft windows xp home aan dat de kabel van de lan-verbinding niet is aangesloten. Na een paar minuten herstelt de verbinding zich meestal weer.
Ik gebruik een Linksys WRT54G versie 7.0, hierop zijn 3 computers aangesloten waarmee ik het probleem tegelijkertijd ondervind. De computers zijn verbonden met de router via een cat5e kabel. De router is verbonden met een modem: Motorola Surfboard (zwart) van @home zonder telefonie.
Ik heb gebeld met de Cisco klantenservice. We hebben het volgende geprobeerd:
-een andere firmware te gebruiken,
-de maximale MTU te verlagen,
-andere kabels te gebruiken,
-de maximale DHCP release geldigheid tot een week te verhogen.
Ik heb geprobeerd een andere router aan te sluiten maar deze loopt ook vast.
@home wil me niet helpen zolang ik geen problemen ondervind zonder het gebruik van een router. Een verbinding tussen pc en modem zonder router lijkt goed te werken maar is geen geschikte oplossing voor het probleem.
Ik gebruik een Linksys WRT54G versie 7.0, hierop zijn 3 computers aangesloten waarmee ik het probleem tegelijkertijd ondervind. De computers zijn verbonden met de router via een cat5e kabel. De router is verbonden met een modem: Motorola Surfboard (zwart) van @home zonder telefonie.
Ik heb gebeld met de Cisco klantenservice. We hebben het volgende geprobeerd:
-een andere firmware te gebruiken,
-de maximale MTU te verlagen,
-andere kabels te gebruiken,
-de maximale DHCP release geldigheid tot een week te verhogen.
Ik heb geprobeerd een andere router aan te sluiten maar deze loopt ook vast.
@home wil me niet helpen zolang ik geen problemen ondervind zonder het gebruik van een router. Een verbinding tussen pc en modem zonder router lijkt goed te werken maar is geen geschikte oplossing voor het probleem.