Ik heb het volgende probleem:
Bij het opstarten van de pc voordat Windows XP actief wordt heb ik blauwe knipperende blokken in beeld.
TV-beeld en bewegend beeld (via media player) heb ik knipperende kleuren in beeld. TV kijken gaat niet meer.
Om mijn muis aanwijzer zit een meebewegend schemerig vierkant.
De iconen in windows verkenner zijn soms weg of half zichtbaar.
Foto's worden wel juist getoond zonder problemen
Ik heb een ATI Radeon 9800 XL in mijn Medion PC.
Ik vermoed dat mijn grafische kaart deze problemen veroorzaakt. Kan iemand mij dit bevestigen. Hoe controleer ik de juiste werking van mijn grafische kaart? In windows worden geen problemen gesignaleerd omtrent de werking van mijn grafische kaart. Ook anti virus en spyware programma’s vinden geen vreemde zaken. PC hersteld naar koop toestand, problemen niet opgelost.
Ik heb de kaart al uit de pc gehaald en schoon gemaakt. Zat veel stof in de pc. Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd en met ATI catalyst control zie ik geen gekke zaken
Naam MEDION RADEON 9800XL
PNP-apparaat-idPCI\VEN_1002&DEV_4E48&SUBSYS_85001787&REV_00\4&299CCBFA&0&0008
Adaptertype RADEON 9800 PRO AGP (0x4E48), compatibel met ATI Technologies Inc.
Beschrijving MEDION RADEON 9800XL
RAM-geheugen 128,00 MB (134.217.728 bytes)
Geïnstalleerde stuurprogramma's ati2dvag.dll
Versie van stuurprogramma 6.14.10.6631
Hoofdvraag is hoe ik kan controleren of mijn grafische kaart goed werkt, zijn hier hulpprogramma’s voor. Ik heb geen 2e grafische kaart zodat ik de kaart kan wisselen.
Graag jullie hulp en reactie
Bij het opstarten van de pc voordat Windows XP actief wordt heb ik blauwe knipperende blokken in beeld.
TV-beeld en bewegend beeld (via media player) heb ik knipperende kleuren in beeld. TV kijken gaat niet meer.
Om mijn muis aanwijzer zit een meebewegend schemerig vierkant.
De iconen in windows verkenner zijn soms weg of half zichtbaar.
Foto's worden wel juist getoond zonder problemen
Ik heb een ATI Radeon 9800 XL in mijn Medion PC.
Ik vermoed dat mijn grafische kaart deze problemen veroorzaakt. Kan iemand mij dit bevestigen. Hoe controleer ik de juiste werking van mijn grafische kaart? In windows worden geen problemen gesignaleerd omtrent de werking van mijn grafische kaart. Ook anti virus en spyware programma’s vinden geen vreemde zaken. PC hersteld naar koop toestand, problemen niet opgelost.
Ik heb de kaart al uit de pc gehaald en schoon gemaakt. Zat veel stof in de pc. Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd en met ATI catalyst control zie ik geen gekke zaken
Naam MEDION RADEON 9800XL
PNP-apparaat-idPCI\VEN_1002&DEV_4E48&SUBSYS_85001787&REV_00\4&299CCBFA&0&0008
Adaptertype RADEON 9800 PRO AGP (0x4E48), compatibel met ATI Technologies Inc.
Beschrijving MEDION RADEON 9800XL
RAM-geheugen 128,00 MB (134.217.728 bytes)
Geïnstalleerde stuurprogramma's ati2dvag.dll
Versie van stuurprogramma 6.14.10.6631
Hoofdvraag is hoe ik kan controleren of mijn grafische kaart goed werkt, zijn hier hulpprogramma’s voor. Ik heb geen 2e grafische kaart zodat ik de kaart kan wisselen.
Graag jullie hulp en reactie