Toon posts:

hp pavilion zv6000

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik was bezig met het installeren van windows xp nl op me notebook. had niet in de gaten dat me batterij al onder de 50% was. dus tijdens de installatie viel de laptop uit. gelijk laden en doorgaan d8 ik. majah dat wilde niet de laptop wilde de eerste minuten niet eens aan gaan. na een paar minuten wel, majah voor korte duur, hij gaat ong 30 sec aan en valt weer uit. dus ik d8 batterij wss niet goed, majah zonder batterij en aangesloten op netsnoer gebeurd het zelfde.

dus ik kan niks , enige wat ik kon doen was bios setup op defaults en thats it. meer kan ik niks doen omdat ie niet zo lang aangaat.

ik ga nu even een uurtje wachten met batterij erin. kijken wat ie daarna doet :(

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07
Nice, windows instaleren op de accu, zeer goed plan... Probeer XP maar vanaf het begin weer te instaleren zou ik zeggen.

* GENETX vind het dan wel goed dat Vista aangeeft dat je niet op accu kunt instaleren.

[ Voor 52% gewijzigd door GENETX op 14-01-2007 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat een kut hp zeg...kwam waarschijnlijk doordat de windows cd gebrand was :P

met zijn originele windows cd lukt het wel

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-01 17:00
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:46:

Ook de reden voor mij altijd om altijd wat lagere snelheden te branden dan mogelijk is. 32x doe ik NEVERnooit (of hoger) , maar altijd rond de 12x en 24x speed. Hoger is meestal bagger, maar of dat aan de kwaliteit van de media ligt of de brander, ik weet het niet.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:46:

Beetje belachelijk om HP af te zeiken omdat jij een fout maakt :z

Dit topic hoort in ieder geval niet thuis in CSL en naar mijn mening in het geheel niet op GoT, dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.