MS Outlook 2003 - vind geen contactpersoon bij nieuw bericht

Pagina: 1
Acties:

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Erg irritant probleem dat ik na google en tweakers search niet heb kunnen oplossen:

1. Als ik in mijn contactpesonen een emailadres wijzig en later een nieuw bericht maak waarin ik de in de adresbalk die betreffende persoon in yp, gebruikt outlook het oude mailadres!!!
Ik kan het oplossen door een nieuw bericht te sturen naar het juiste adres en vervolgens een nieuw bericht maken, naam typen, oude adres verwijderen en dan blijft er maar 1 (he juste adres) over.
Deze oplossing is natuurlijk niet ok omdat ik niet bij elk adres dat ik invoer moet opletten of ik niet toevallig dat emailadres heb veranderd.

2. Een tweede probleem dat ik tegenkom is dat niet iedereen automatisch ingevuld wordt in de adresbalk van een nieuw bericht als ik bijvoorbeeld alleen een voornaam invul. Bij de ene persoon wel en bij de ander niet. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.

Wie weet hier meer van?

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen ms outlook 2003 gebruikers??? :z

Verwijderd

1. kan je oplossen door outlook.nk2 (het verzendadresemailcachebestand ) lin de map C:\Documents and Settings\gebruiikersnaam\Application Data\Microsoft\Outlook te wissen.
2. dat gebeurt enkel nadat je reeds een mail op dat adres hebt verzonden en het in de cache geplaatst wordt.

je kan nog eens verder googlen op "outlook autocomplete". het zeer onpopulaire en vaak verguisde lotus notes handelt dit veel beter af dan outlook.