Waarom kan mijn HP Pavilion laptop geen CDRW's lezen die zijn gebrand op mijn Compaq computer? Ik gebruik de CDRW's van Verbatim en gebruik Sonic als brandsoftware. Ook normale data cd's worden vaak niet door de laptop uitgelezen die op de vaste pc zijn gebrand.
Wat voor laptop is het precies? zeker de wat oudere laptops hebben een relatief zwakke laser in de CD speler zitten waardoor ze maar moeilijk gebrande schijfjes kunnen lezen.
Tis een splinternieuwe HP Pavilion DV5264 en mijn Compaq computer is ook pas 2 maandjes oud.McKaamos schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:30:
Wat voor laptop is het precies? zeker de wat oudere laptops hebben een relatief zwakke laser in de CD speler zitten waardoor ze maar moeilijk gebrande schijfjes kunnen lezen.
Schijfjes gebrand met een andere PC of met een ander brandprogramma werken wel?
Yes, mijn oudere schijfjes gebrand met mijn vorige pc werken allemaal perfect. Brandprogramma was daar Nero. Moet ik het hierin zoeken misschien. Sonic eraf gooien en Nero erop?McKaamos schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:38:
Schijfjes gebrand met een andere PC of met een ander brandprogramma werken wel?
Edit: schijfjes gebrand met Sonic in de laptop werken wel gewoon op de vaste Compaq computer.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 15:44 ]
GoT Huisregels
1) Overige Hardware is geen dumpbak. Als je vragen hebt over Opslagmedia, ga dan als eerste in dat subforum kijken.
2) ieder subforum op GoT heeft een FAQ, zo ook OM dus. Ga daar eens even in lezen over optical media compatibility
1) Overige Hardware is geen dumpbak. Als je vragen hebt over Opslagmedia, ga dan als eerste in dat subforum kijken.
2) ieder subforum op GoT heeft een FAQ, zo ook OM dus. Ga daar eens even in lezen over optical media compatibility
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()