Toon posts:

ATi x1650PRO geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag mijn nieuwe HIS x1650 Pro IceQ 512MB binnen gekregen. Netjes geinstalleerd, power kabeltje aangesloten. Maar toen ik opstartte kreeg ik geen beeld, mijn monitor gaat nieteens aan.
In het systeem van mijn ouders doet hij het wel.
Ik heb alle hardeschijven, dvd drives, ram etc eruit gehaald om vervolgens met alleen de videokaart erin op te starten, maar dat weigerde hij ook. Verder heb ik nog geprobeerd mijn bios te resetten, agp slot uit te blazen etc, maar dat hielp ook niet. Ik heb nog niet geprobeerd een andere monitor aan te sluiten, maar ik denk ook niet dat daar het probleem zit.

Nog ff de specs van mijn pc:

K8V Deluxe
AMD64 3200+ (niet overclocked)
2*512MB Kingston RAM
Tagan 480W voeding

Specs van het systeem van mijn ouders:

MSI K3 Turbo
AMD Athlon 1,15GB
1GB RAM
Noname voeding met onbekend wattage

Hellup :9

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-07 07:34

Griffin

Is mythical

check deze BIOS update (meuktracker: Asus K8V Deluxe 1005) misschien helpt dat.
Probeer eens de kaart uit de pc van je ouders in jouw pc, als deze het ook niet doet ligt het of aan je moederbord en misschien wel je monitor.

Start de computer wel op, of heb je opstartpiepjes die niet zo horen

Verwijderd

Topicstarter
Griffin schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:18:
check deze BIOS update (meuktracker: Asus K8V Deluxe 1005) misschien helpt dat.
Probeer eens de kaart uit de pc van je ouders in jouw pc, als deze het ook niet doet ligt het of aan je moederbord en misschien wel je monitor.

Start de computer wel op, of heb je opstartpiepjes die niet zo horen
Mijn oude videokaart doet het gewoon in mijn PC dus daar ligt het niet aan.
Heb inmiddels al een andere monitor geprobeerd; doet het ook niet. En als het goed is heb ik de laatste BIOS, 1011 iirc. Zal het zo nog ff checken.
Hij start gewoon normaal op, je kan de hdd's horen reutelen als hij in windows komt. Overigens geeft hij geen piepjes, zelfs niet als ik geen videokaart erin heb zitten...

edit:
Ik heb inderdaad de laatste BIOS, er is een nieuwe versie maar dat is een beta. Op andere fora zie ik ook mensen met een vergelijkbaar probleem:

http://forums.filefront.com/showthread.php?p=3465226
http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=126330

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 17:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
/me geeft een subtiel schopje

Ik heb inmiddels contact opgenomen met de winkel waar ik hem heb gekocht, en ik heb een ticket naar ATi gestuurd. Vanmiddag ga ik ff m'n product nr opzoeken en stuur ik ook een mailtje naar HIS.
ATi beantwoorde mijn ticket met deze URL: http://ati.amd.com/online...utions/displayissues.html

Heb ik ook weinig aan..
Het enige wat ik nog kan proberen is mijn bios updaten naar een nieuwere beta versie, is dit aan te raden?

• DJ-D_Prime
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05-2017

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

heb je misschien een tv aangesloten op je videokaart, via de s-vga ingang ofzo?
Zoja, die eruithalen, en alleen je monitor aansluiten en re-setten

maar wellicht ben je al voorbij dit stadium

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Na 6 maanden heeft het weinig zin om zo'n reply te doen. Let voortaan een beetje op de waarschuwingen die aangeven dat het een oud topic is...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.