De laatste vind ik een zeer leuke snap; zit aardig wat snelheid in wat de spanning levert.
Bij de overigs shots mis ik die spanning een beetje
Bij de overigs shots mis ik die spanning een beetje
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 14-01-2007 15:29 ]
De racehond vind ik ook de leukste. Het ondertussen bekende parkje doet me steeds denken hé is dat niet.....? Wellicht eens op de fiets naar een ander onderwerp?
.
#1 is wat vaal van kleur, jammer.
#2 / #3 niet veel op aan te merken, wel niet heel spannend om te zien. Je kijkt snel door naar de volgende foto.
#4 Heel geinig. Er zit snelheid in, de compositie is leuk. Prima plaat!
Je kaders vind ik trouwens niks en al zeker niet met die teksten erbij.
#2 / #3 niet veel op aan te merken, wel niet heel spannend om te zien. Je kijkt snel door naar de volgende foto.
#4 Heel geinig. Er zit snelheid in, de compositie is leuk. Prima plaat!
Je kaders vind ik trouwens niks en al zeker niet met die teksten erbij.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik vond zelf de laatste ook het geinigst. Hij is al rennend achter de hond gemaakt, erg moeilijk om hem in beeld te krijgen, want onze hond is snel, dat wil je niet weten.
Over 1, ik had de gedachte dat er gewoon wat sfeer miste bij het orgineel. Deze foto geeft gewoon wat meer de sfeer van dat het spelen is begonnen, maar het eigenlijk nog verlaten is.
@ Littlejoanes
Heb ik al eens overwogen, daar zijn de topics over van de herfst vooral over. Maar hier in dit park vind ik het nog steeds het leukst. Misschien ga ik nog eens de bossen in, maar vandaag had ik daar niet zo heel veel tijd voor
Over 1, ik had de gedachte dat er gewoon wat sfeer miste bij het orgineel. Deze foto geeft gewoon wat meer de sfeer van dat het spelen is begonnen, maar het eigenlijk nog verlaten is.
@ Littlejoanes
Heb ik al eens overwogen, daar zijn de topics over van de herfst vooral over. Maar hier in dit park vind ik het nog steeds het leukst. Misschien ga ik nog eens de bossen in, maar vandaag had ik daar niet zo heel veel tijd voor
Die tegels bij foto 4, zijn die nou verschillend van grootte, linksbovenaan kleiner dan rechtsonderaan, of komt het door de hoek en beweging?
Ik denk dat het de hoek is. Naar mijn weten zijn die stenen nadat ik hier nu 15 jaar woon, nog steeds evengrootDancing_Animal schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:09:
Die tegels bij foto 4, zijn die nou verschillend van grootte, linksbovenaan kleiner dan rechtsonderaan, of komt het door de hoek en beweging?
Pagina: 1