Toon posts:

Cardreader stopt er mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds half jaar een Apacer USB 2 15 in 1 internal card reader. Draai XP.

Tot vanochtend geen problemen (gisteren nog gebruikt en de kast niet open gehad). Echter wilde nu net foto's downloaden en nu werkt hij niet meer. Geen drives meer aanwezig of wat dan ook. Driver opnieuw geinstalleerd, weggehaald en nogmaals opnieuw. Niks.

De usb poort doet het wel. Als ik er een Memory stick in stop dan pakt ie hem. Kan slecht zien of groene lampje van power aan staat maar lijkt uit te staan. Daarom aansluitingen nogmaals aangeduwd maar nog steeds niks.

Wat en hoe verder?? Wie heeft een tip?? :) :) :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:29
Andere USB poort proberen en een andere PC proberen. Nog steeds niks -> garantie claimen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je? USB poort werkt. En het is een interne versie dus dan moet ik hem uitbouwen? Als het een externe is dan is het makkelijker. :(

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:29
Hoe zit de cardreader intern aangesloten? Ik dacht dat die op een usb poort aangesloten zat.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:24:
Heb sinds half jaar een Apacer USB 2 15 in 1 internal card reader. Draai XP.

Tot vanochtend geen problemen (gisteren nog gebruikt en de kast niet open gehad). Echter wilde nu net foto's downloaden en nu werkt hij niet meer. Geen drives meer aanwezig of wat dan ook. Driver opnieuw geinstalleerd, weggehaald en nogmaals opnieuw. Niks.

De usb poort doet het wel. Als ik er een Memory stick in stop dan pakt ie hem.
Je bedoelt neem ik aan een USB stick (Memory Stick is een geheugenkaartje van Sony en als ik het goed begrijp dan kan je dus geen kaartjes lezen)?

Zit het stekkertje in het systeem nog goed op het moederbord vast? Download anders een Linux-live CD en start de computer daarvan op. Als je kaartlezer het dan nog niet doet heb je met een hardwareprobleem te maken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad niet memory stick van Sony maar usb-stick (noem die altijd memory stick). Memory stiock doet het ook niet. Lampje brand niet van de reader dus ik neem contact op met de leverancier.
Pagina: 1