Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Is een KVM switch niets voor je?Naatan schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:50:
Okay topic spreekt voor zich.. maar voordat je met vmware of pcanywhere aan komt lees even verder..
Ik heb namelijk 2 pc's op mijn bureau staan en het is een beetje een zootje met 2 toetsenborden en 2 muizen (ik vergis me nog wel eens van muis ook) dus ik vroeg me af of er ook een app bestaat waarmee ik met een toetsenbord en muis beide pc's kan beheren..
Ik heb dus gewoon beide schermen op mijn bureau staan dus ik hoef niet op een pc de desktop van de andere te zien.. sterker nog dat wil ik gewoon niet.. is maar irritant, het is sloom en als ik bijv wil gamen is het al helemaal geen succes.
Dus.. bestaat dit?
Bij voorbaat dank
Voldoet misschien niet helemaal, omdat je dan maar 1 monitor gebruikt, maar je hebt nog maar wel 1 muis en toetsenbord.
Bv: link kvm switches bij Alternate
[ Voor 10% gewijzigd door ToBe op 14-01-2007 13:54 . Reden: Linkje ]
Op die manier kun je namelijk wel gewoon 2 beeldschermen houden.
[ Voor 29% gewijzigd door -DG- op 14-01-2007 13:54 ]
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Hoe wil je dat nou weer met software gaan doen? Softwarematig het tobo kabeltje van de ene pc naar de andere laten springen? Of remote vanuit het ene systeem op het andere werken? Allemaal zeer onlogisch, gewoon een KVM switch dus.Naatan schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:58:
Ik weet idd dat ik een KVM switch kan kopen maar ik vroeg me af of dit niet met een stukje software net zo makkelijk te doen is? aangezien ik het enkel thuis voor laptop/pc ga gebruiken lijkt het me een beetje overdreven om speciaal daarvoor een KVM switch te kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 14-01-2007 14:00 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Progje doet wel zoiets als ik het zo snel bekijkIk heb dus gewoon beide schermen op mijn bureau staan dus ik hoef niet op een pc de desktop van de andere te zien.. sterker nog dat wil ik gewoon niet.. is maar irritant, het is sloom en als ik bijv wil gamen is het al helemaal geen succes.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
het is net alsof ik een dubbele monitor heb nu, ik kan mn muis gewoon doortrekken naar het andere scherm..
Thanks chem!
sterker nog, je clipboard wordt ook meegenomen, files drag & droppen is geloof nog niet af, maar wordt aan gewerkt...Naatan schreef op Sunday 14 January 2007 @ 16:36:
Hahah sweet dit werkt goed!
het is net alsof ik een dubbele monitor heb nu, ik kan mn muis gewoon doortrekken naar het andere scherm..
Thanks chem!
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik vraag me trouwens af hoe dat synergy gedoe gaat reageren als je een spel op fullscreen hebt en je moet naar de rand om het spelwereld te draaien of weetikveel, en je belandt op het andere scherm terecht? Lijkt me nogal irritant?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal