Ik heb @home
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
moest je daarvoor nou een reply postenOp zaterdag 03 februari 2001 12:54 schreef speedener het volgende:
Das mooi, dan hebben we wel de vraag, maar geen antwoord.
moest je daarvoor nou een reply postenOp zaterdag 03 februari 2001 12:54 schreef dudek het volgende:
[..]
moest je daarvoor nou een reply posten![]()
![]()
edit: je ziet wel dat wij van oorsprong kroeggangers zijn
apt-get install bind
klaar!
of willen jullie soms een dns server onder windows? Sorry hoor, maar dan weet ik het ook niet
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
LOLOp zaterdag 03 februari 2001 12:57 schreef speedener het volgende:
[..]
moest je daarvoor nou een reply posten![]()
![]()
edit: je ziet wel dat wij van oorsprong kroeggangers zijn
dit is natuurlijk wel weer slecht voor de reputatie van de kroeg
ik iig wel...Op zaterdag 03 februari 2001 12:59 schreef Wirf het volgende:
of willen jullie soms een dns server onder windows? Sorry hoor, maar dan weet ik het ook niet
Verwijderd
jij heb het door!Op zaterdag 03 februari 2001 19:06 schreef dudek het volgende:
speedener: volgens mij willen ze ons niet helpen![]()
![]()
nee, ik wil je best helpen, ik kan het alleen niet, sorryOp zaterdag 03 februari 2001 19:06 schreef dudek het volgende:
speedener: volgens mij willen ze ons niet helpen![]()
![]()
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
__________________________________________________________Op woensdag 22 augustus 2001 15:38 schreef GerwinPrins het volgende:
Ik draai zelf een locaal servertje Apache op Windows 98 SE. Waar kun je daar die DNS instellen. Waar kun je er verder iets over lezen? Ik wil eens wat proberen met subdomeinen... dan ben ik toch bij DNS aan het goede adres?
Jij wilt wat gaan rot zooien met subdomeinen. Ik draai nu al 3/4 jaar een eigen mail server, gewoon doordat ik bij dhs.org subdomein heb gekoppeld aan mijn IP. dan krijg je bijv. subdomein.dhs.org
Werkt perfect heb nooit problemen, en wordt automatisch bij elke DNS server geregistreerd, maar dat is nu net de bedoeling van die DNS servers.
Yep dat doet de truc, alleen de dns-informatie die je in de DNS-server invoert is alleen beschikbaar voor de clients die je op deze DNS-server instelt. Een willekeurige pc op het internet ziet deze dns-informatie dus niet!Op donderdag 23 augustus 2001 16:10 schreef barbatruuk het volgende:
Gewoon DNS server aanzetten en de clients op DNS zetten.
Poiter.
Tenzij je het domeintje regt natuurlijkOp donderdag 23 augustus 2001 22:24 schreef Poiter het volgende:
[..]
Een willekeurige pc op het internet ziet deze dns-informatie dus niet!