Toon posts:

Conax CAM module en Sony Bravia

Pagina: 1
Acties:
  • 5.426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony Bravia televisie met een ingebouwde DVB-t tuner. Ik heb een abbonement op Digitenne. Ik wil de smartcard van Digitenne in mijn Bravia gebruiken door middel van een Conax CAM module. Als de module is geplaatst krijg ik keurig alle stations gevonden alleen sommige zonder geluid. Als ik bv RTL4 kijk heb ik geen geluid. Als ik de module er vervolgens even uithaal en opnieuw plaats heb ik wel geluid. Totdat ik doorzap na het volgende station....dan heb ik weer geen geluid.

Wie kan me helpen?

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:54:
Ik heb een Sony Bravia televisie met een ingebouwde DVB-t tuner. Ik heb een abbonement op Digitenne. Ik wil de smartcard van Digitenne in mijn Bravia gebruiken door middel van een Conax CAM module. Als de module is geplaatst krijg ik keurig alle stations gevonden alleen sommige zonder geluid. Als ik bv RTL4 kijk heb ik geen geluid. Als ik de module er vervolgens even uithaal en opnieuw plaats heb ik wel geluid. Totdat ik doorzap na het volgende station....dan heb ik weer geen geluid.

Wie kan me helpen?
Dat is nog een bekend probleem. Allemaal kleine kinderziektes. Soms worden er zenders helemaal niet gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door WidgetTWW op 14-01-2007 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
mrc16 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:00:
[...]

Dat is nog een bekend probleem. Allemaal kleine kinderziektes. Soms worden er zenders helemaal niet gevonden.
Maar goed...hoe los ik het op???

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Misschien is het handig om hier ook het merk Conax CAM te vermelden en als het even kan de firmware versie van de CAM. Er is namelijk nogwel eens een verschil in resultaten tussen de verschillende merken en ook de CAM firmware versie kan bepalend zijn voor de juiste werking.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:06:
[...]

Maar goed...hoe los ik het op???
Geduld hebben totdat de firmware van de kaart of van de tv vernieuwd is.

Verwijderd

Topicstarter
RG2005 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:33:
Misschien is het handig om hier ook het merk Conax CAM te vermelden en als het even kan de firmware versie van de CAM. Er is namelijk nogwel eens een verschil in resultaten tussen de verschillende merken en ook de CAM firmware versie kan bepalend zijn voor de juiste werking.
Het is een Conax CAM van Digiality nl. een cas 5. mer firmware 26.1.5.06

Verwijderd

Het is alweer een jaartje geleden.....maar ik loop nu tegen een soortgelijk probleem aan.
Is dit probleem bij jou al verholpen en zoja wat is de oplossing geweest?
Alvast bedankt vor je reactie.
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:15:
[...]

Het is een Conax CAM van Digiality nl. een cas 5. mer firmware 26.1.5.06

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk...

Verwijderd

Je moet wel de juiste Conax module (4.0 SCM Versie) gebruiken anders heb je grotere kans op dit soort problemen.

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06-2025
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:54:

Wie kan me helpen?
Heb ook een lcd-tv besteld met een DVB-T tuner voor m'n digitenne smartcard én een CAM module.
Een vraagje: had jij ook een Power Inserter nodig voor de stroomvoorziening (5V) van je antenne?

Mvg B.
Pagina: 1