Toon posts:

KPN Gigaset sx551 netwerk verdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb onlangs een Gigaset sx551 bij KPN aangeschaft maar ik kom er niet uit hoe en of je uberhaupt de netwerk snelheid kan verdelen onder verschillende pc's. Heeft iemand hier een oplossing voor???

Thnx

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Het is dus de Experiabox, en als ik het goed heb heeft iedere pc die aangesloten is op de experiabox dezelfde snelheid.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:25:
Hey,

Ik heb onlangs een Gigaset sx551 bij KPN aangeschaft maar ik kom er niet uit hoe en of je uberhaupt de netwerk snelheid kan verdelen onder verschillende pc's. Heeft iemand hier een oplossing voor???

Thnx
hoe bedoel je de snelheid verdelen ? elke pc aan andere download snelheid ?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

En om verder te mierenn****n, je hebt de SX551 in bruikleen van KPN, niet aangeschaft... Iedere SX551 waar het KPN logo en/of Experia Box (EB) op staat is eigendom KPN, niet van de klant.
Maar idd, hoe wil je de snelheid verdelen? Iedere PC heeft dezelfde prio voor de router, zijn geen instellingen voor...

Verwijderd

Topicstarter
(Ok, heb m dus in bruikleen) maar als je prio voor de router voor elke pc hetzelfde is, hoe komt het dan dat als mijn huisgenoot W.O.W. speeld, bijna niemand meer op internet iets kan doen omdat het internet ineens vreselijk langzaam gaat? Hebben hier 8Mb snelheid 3 personen... dat hoord snel genoeg te zijn.