If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Hier stond een dode link.
magoe... die tabs... da ben ik nergens tegengekomen
/me Ik vraag me wel af wanneer de eerste Firefox fanboy komt...
[ Voor 90% gewijzigd door sanfranjake op 17-01-2007 14:09 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik heb zelf even rondgesnuffelt in de registry en kon iig niks relevants vinden.
En zoals meestal als ik eens een keer iets vraag op GoT is er geen antwoord te vinden...
Als het niet kan, is dat toch een antwoord of ligt dat nou aan mij?
Ik zou het niet echt prettig werken vinden.
Trouwens het File/Edit/.. menu is het enige lockable/unlockable menu in IE 7. (Deze is te zien bij het inhoude van de ALT toets.)
maar ik vind dat zo'n kud antwooord....kan niet.
Nou is het in dit geval als het echt niet kan dan kan het ook echt niet.. maar toch
@shello, De onderkant van mijn scherm associeer ik als vanouds met het veranderen van applicatie/venster. Als ik nou met tabs werk.. zit het veranderen van venster/applicatie aan de bovenkant.. da's irritant.
Ja, ik weet het... het is gebruikers gedrag veranderen maar weet je wel hoe moeilijk dat is
Verwijderd
Ik heb geen idee welke tabs je bedoelt, bedoel je gewoon die tabs op de statusbalk?
De Bestand/Bewerken balk staat standaard onder de adresbalk. Druk maar is op ALT dan zie je hem te voorschijn komen.
Als je alles van ditgene niet hebt werk je hoogstwaarschijnlijk nog met IE 6.
Edit: en waarom moet dat in 2 posts.
[ Voor 6% gewijzigd door hevling op 17-01-2007 11:28 ]
Verwijderd
Die verschillende posts was een foutje..shello schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:28:
Ja we hebben het over IE 7 en die tabs zijn de tabbladen voor de verschillende internetpagina's in 1 browser.
De Bestand/Bewerken balk staat standaard onder de adresbalk. Druk maar is op ALT dan zie je hem te voorschijn komen.
Als je alles van ditgene niet hebt werk je hoogstwaarschijnlijk nog met IE 6.
Edit: en waarom moet dat in 2 posts.
Die tabbladen komen bij mij onder de bestand balk, die ik wel kan zien. In de oude IE stond alleen de bestand balk als eerst, daarna pas de adres balk. Nu staat de adres balk bovenaan..
En die adresbalk is net als de tabbalk niet verplaatsbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 11:35 ]