Sinds een week deed m'n draadloze muis het niet altijd. Een kennis was overgestapt naar bedraad, dus heb ik zijn bijna nieuwe Labtec "ultra-flat wireless desktop usb" overgneomen, die het perfect deed. En nu? Nu krijg ik de mouse aan de praat, maar het toetsenbord niet! Heb mijn oude Logitech geprobeerd die ik eerst gebruikte, die doet het nu ook niet. Zelfs een bedrade dell-toetsenbord krijg ik niet meer aan de praat.
Ik heb zo een Lidl-pc (Targa) uit mei 2003, waar aan de achterkant een ps2-poortje zit om toetsenbord/muis op aan te sluiten. Zelfs mijn Logitech had ik via een ps2-->usb verbindingskabel hierop aangesloten en hij heeft al die tijd gefunctioneerd, totdat de muis het dus begaf deze week.
Wat zie ik over het hoofd? Ik kom dus niet mijn pc in!!!! Help!!!
PS: ik weet niet zeker of ik met dit topic hier hoor, beste moderator(s), maar ander moet het maar verplaats worden (wel dat ik het nog kan vinden aub!)
Ik heb zo een Lidl-pc (Targa) uit mei 2003, waar aan de achterkant een ps2-poortje zit om toetsenbord/muis op aan te sluiten. Zelfs mijn Logitech had ik via een ps2-->usb verbindingskabel hierop aangesloten en hij heeft al die tijd gefunctioneerd, totdat de muis het dus begaf deze week.
Wat zie ik over het hoofd? Ik kom dus niet mijn pc in!!!! Help!!!
PS: ik weet niet zeker of ik met dit topic hier hoor, beste moderator(s), maar ander moet het maar verplaats worden (wel dat ik het nog kan vinden aub!)