[Word 2003] "opstartmodus" wijzigen en "miniaturen"-icoon

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik had twee vragen, de eerste is als ik Word opstart kan ik dan ervoor zorgen dat de rechterblak "Aan de slag" niet tevoorschijn komt?

Ik heb nog (even) gezocht in de "Help" van Word, in google en op GoT, maar dat leverde allemaal niet het goede resultaat op (vele resultaten dat totaal ergens anders over ging). Verder heb ik zelf veel “gerommeld” met Word of ik het zelf niet kon vinden maar dat leverde ook niets op.

De tweede vraag is als volgt: zou ik een "icoontje" van “miniaturen” (=> Beeld > miniaturen) in de werkbalk "standaard" (=> Beeld > werkbalken > standaard) kunnen krijgen, zoals “opslaan” => heeft diskette icoontje. Of iets dat er op lijkt. Zodat ik het gemakkelijk aan en uit kan zetten. Ik vind het een handige optie alleen om elke keer Beeld > miniaturen te kliken vind ik iets omslachtiger.

Over die tweede vraag, heb ik het volgende geprobeerd: bij "werkbalkopties" (eind van de werkbalk standaard) > "Knoppen toevoegen of verwijderen" > "Standaard". Maar daar staat geen icoontje niet tussen. Ook om hem toe te voegen bij "werkbalkopties" > "Knoppen toevoegen of verwijderen" > "Aanpassen" > Linker kolom Beeld selecteren > Rechter kolom zoeken naar optie “miniaturen”. Echter ook hier staat hij er niet bij.

Ook hier heb ik gezocht in de "Help" van Word, in google en op GoT, maar dat leverde niet het goede resultaat op. (Ook hier antwoorden die totaal niet mijn vraag beantwoorden.)

Zou iemand me kunnen helpen?

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 13-01-2007 22:17 ]

• svandelft.nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-02-2024
Dan heb je toch niet goed genoeg gekeken....

Probeer maar eens Extra -> Opties -> tabblad Weergaven en dan het vinkje bij Taakvenster starten uit zetten.

EDIT:
Over vraag 2:

Rechtermuisknop op een menubalk bijvoorbeeld als je een nieuw document wilt openen -> Aanpassen -> Tabblad Opdrachten -> Opdrachten opnieuw schikken... -> klik op het Werkblad bolletje -> Selecteer de plek waar hij moet komen -> Klik op Toevoegen -> Selecteer bij Categorieën: Alle Opdrachten -> Zoek nu in het andere veld naar MiniatuurInEnUitschakelen -> klik op OK -> Klik 2 keer op sluiten. Nu staat hij er bij.

Volgende keer toch echt beter zoeken! Post meteen even of je probleem hiermee is opgelost.

[ Voor 65% gewijzigd door svandelft.nl op 14-01-2007 00:25 . Reden: vraag2 beantwoord ]

System Spec

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
svandelft.nl schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:52:
Dan heb je toch niet goed genoeg gekeken....

Probeer maar eens Extra -> Opties -> tabblad Weergaven en dan het vinkje bij Taakvenster starten uit zetten.

EDIT:
Over vraag 2:

Rechtermuisknop op een menubalk bijvoorbeeld als je een nieuw document wilt openen -> Aanpassen -> Tabblad Opdrachten -> Opdrachten opnieuw schikken... -> klik op het Werkblad bolletje -> Selecteer de plek waar hij moet komen -> Klik op Toevoegen -> Selecteer bij Categorieën: Alle Opdrachten -> Zoek nu in het andere veld naar MiniatuurInEnUitschakelen -> klik op OK -> Klik 2 keer op sluiten. Nu staat hij er bij.

Volgende keer toch echt beter zoeken! Post meteen even of je probleem hiermee is opgelost.
Top! Heel erg bedankt! Dit was precies wat ik wilde weten. Sorry, dat ik het zelf niet heb kunnen vinden maar ik heb echt gezocht (maar dan met de termen: "aan de slag balk" en variaties daarvan => bleek taakbalk te heten...). En over het tweede was ik er bijna. :$

Ik hoop dat ik je al te veel heb gestoord! Nogmaals Bedankt! d:)b

Dit topic kan dicht, mijn vraag is beantwoord.