17 licenses voor Counter Strike Source goedkoper te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik ga binnenkort Counter Strike kopen voor een vereniging alleen moet het op 17 computers geinstalleerd worden. Dus 17 licenties.

Voordat ik bestel wil ik uitzoeken of ik hem goedkoper kan krijgen en waar ik hem beste kan kopen.

Zijn er mensen die mij kunnen helpen hoe ik het beste het kan aanpakken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
steam/valve hier over mailen ??

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Precies :) Steam / Valve contacteren. Al denk ik niet dat je korting gaat krijgen maar niet geschoten is altijd mis. Laat even weten of het gelukt is / wat je gedaan hebt voor de oplossing, heb ik wel intresse in.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet meer precies maar ik geloof dat valve een soort speciale licentie heeft voor internet cafe's, een soort volume-licencing zeg maar.

ik speel zelf al een eewigheig geen counter-strike meer maar ben wel actief met de source-sdk(HL2 mapping). ik zou inderdaad gewoon contact opnemen met valve.

ik zie op steampowered dat HL1 nog $9.95 dollar kost en met de huidige dollar-euro koers scheelt dat dus nog wel wat. $169,15 dollar is 128,14 euro met een koers van 1:1,32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:48:
ik weet het niet meer precies maar ik geloof dat valve een soort speciale licentie heeft voor internet cafe's, een soort volume-licencing zeg maar.

ik speel zelf al een eewigheig geen counter-strike meer maar ben wel actief met de source-sdk(HL2 mapping). ik zou inderdaad gewoon contact opnemen met valve.

ik zie op steampowered dat HL1 nog $9.95 dollar kost en met de huidige dollar-euro koers scheelt dat dus nog wel wat. $169,15 dollar is 128,14 euro met een koers van 1:1,32.
Met een HL1 lincentie kan je geen CS Source spelen toch??
Zal vanavond maar een mail richting valve/steam sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, sorry, zie nu in de titel dat het om source ging. in de TS werd allen counter-strike genoemd dus was even verward.

ik zou inderdaad gewoon contact opnemen met valve, ik heb wel meer verhalen gehoord waar valve een bijvoorbeeld voor een lan-party een korting gaf. mischien dat het ook helpt om goed uitteleggen waarom je 17 licenties nodig hebt.

verder kun je ook dollar-euro koers in de gaten houden en dan online de licenties kopen waaneer de koers gunstig is. counter-strike source staat voor $19,95 in de shop op www.steampowered.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Niet echt duidelijk hoe je ze gaat gebruiken maar,

Een internet-café licentie is veel te duur op termijn.. daarbij ga jij er waarschijnlijk ook geen geld voor terug verdienen dus zal 17 losse licenties kopen het goedkoopste zijn.
Pagina: 1