Toon posts:

cd-speler vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he,

Ik zit met een vraag, Ik heb hier een mooi hifi-setje staan met een philips cd-recorder die het aan het begeven is. Nu wil ik deze graag gaan vervangen alleen wat is wijsheid om aan te schaffen qua kwaliteit/prijs.

Ik bedoel ik zou voor een dvd-speler kunnen gaan, maar er staat geen tv in de kamer dus misschien is dat een beetje overdreven, en ik weet ook niet hoe het zit met de kwaliteit ervan, want ik wil er niet op achteruit gaan. Of zijn er nog mooie alternatieven?

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:49

DJ Vincento

1422055

Zou je niet eerst eens zelf gaan kijken en met suggestie's komen? Wat zo kunnen we je geen meter vooruit helpen.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00

Onbekend

...

Even om op weg te helpen:

Wat heb je nu precies staan?
Wat is/gaar er kapot?

Hoe vaak gebruik je het?
Hoeveel geld heb je daarvoor over?
Waarvoor/waarmee gebruik je het?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Ook onbekend schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:01:
Even om op weg te helpen:

Wat heb je nu precies staan?
Wat is/gaar er kapot?

Hoe vaak gebruik je het?
Hoeveel geld heb je daarvoor over?
Waarvoor/waarmee gebruik je het?
ok,

nou het is een philips cdrrecorder die gewoon fungeerde als mijn audio cd-speler. Wat er kapot is zijn de lenzen. bijna alle cd's slaan over. heb cleaning-cd's geprobeerd en alles, maar niks helpt.

Ik gebruik het apparaat dagelijks en ook zeker wel een uur of 3/4 per dag, geld speeld geen rol, maar ik denk dat ik geen extreme extra's nodig heb omdat het enige wat ik ermee zal dien, mijn cdcollectie afspelen.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 22:04 ]

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Als je geen TV hebt, dan zou ik zeker voor een CD-speler of Super Audio CD-speler gaan (maar net hoeveel waarde je hecht aan meerkanaals). Het ligt ook een beetje aan de rest van de componenten, maar persoonlijk ben ik een fan van "source-first". Dat vind ik zelf erg fijn werken en het resultaat is vaak het beste. Maar je kunt écht veel geld uitgeven aan een CD-speler, dus geld speelt geen rol is een gevaarlijke uitspraak ;) .

Op jouw vraag dus een aantal wedervragen:

- Wil je SACD's, HDCD's ed. af kunnen spelen of wil je "gewoon" CD's afspelen met een goede kwaliteit?
- Wat is je budget? Geld speelt geen rol is link, dan ga je naar huis met een CD-speler van 20.000E. Lijkt me nogal veel, niet? ;)

Music Addicted

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 22:27

Daklem

Audio Nerd

Goldmund:
Afbeeldingslocatie: http://www.goldmund.com/aproducts/eidosreference/eidosreference.jpg

Kost een slordige 70.000 euro, maar dan heb je ook wat ;)

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:49

DJ Vincento

1422055

Kijk gewoon op de rommelmarkt,daar kun je voor een prikkie geweldige marantz en technics CD-spelers krijgen.
Pagina: 1