Reeds een kleine maand heb ik ongeveer dagelijks last van een crash. Het gaat hier niet om een BSOD, maar het scherm wordt gewoon "gestreept". Hieronder een tweetal varianten.

Ik denk dat het aan de videochip ligt op het moederbord (geforce 6100 op een Asus M2N-MX). Ik heb reeds verschillende drivers geprobeerd, inclusief de recentste beta's, zonder resultaat helaas.
Wat ik graag zou weten is of het om een hardware of software probleem gaat en of iemand al iets soortgelijks gehad heeft. Ik vrees een hardware probleem omdat ik er nog niet in geslaagd ben om het probleem te reproduceren, en het willekeurig lijkt voor te komen.
Alvast bedankt
De pc:
Asus M2N-MX met geintegreerde geforce 6100
Kingston 512 Mb DDR 2 533
Amd Athlon 64 Bit 4000+ Boxed X2
Seagate Barracuda 7200.10 250 Gb

Ik denk dat het aan de videochip ligt op het moederbord (geforce 6100 op een Asus M2N-MX). Ik heb reeds verschillende drivers geprobeerd, inclusief de recentste beta's, zonder resultaat helaas.
Wat ik graag zou weten is of het om een hardware of software probleem gaat en of iemand al iets soortgelijks gehad heeft. Ik vrees een hardware probleem omdat ik er nog niet in geslaagd ben om het probleem te reproduceren, en het willekeurig lijkt voor te komen.
Alvast bedankt
De pc:
Asus M2N-MX met geintegreerde geforce 6100
Kingston 512 Mb DDR 2 533
Amd Athlon 64 Bit 4000+ Boxed X2
Seagate Barracuda 7200.10 250 Gb