[firefox] Kan niet met de muis op submit-knoppen klikken

Pagina: 1
Acties:

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Topicstarter
ok ik heb nu iets heel raars.
Ik heb een pagina met een simpel inlogscherm. Als ik die bekijk in Internet Explorer (versie 7 @ vista), dan kan ik gewoon met m'n muis op de "Inloggen" knop klikken.
Maar als ik hem bekijk in firefox, dan kan ik alleen door een enter de form submitten :? ?
Ik gebruik voor Firefox een andere css (voor andere brakke redenen), maar als ik de ie-css gebruik in firefox werkt het ook niet.

De pagina: http://82.173.99.42:81/sites/jasp/?p=home

Als je zou inloggen werken ergens anders de knoppen wel, maar op weer een andere plek niet.
Ik snap er echt niks meer van, misschien dat één van jullie het ooit heeft gehad of een oplossing weet :) .

Verwijderd

Ligt alleszins aan je css want zonder css doet ie het wel, sorry geen tijd meer om verder te checken...moet weg.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op een of andere manier valt de div.copyright al over die knop heen. Hoe dat zo komt, weet ik niet. Alleen dat het gebeurt. Je zou je css-code daarvoor dus eens kunnen doorspitten. Doe je soms iets speciaals met de positionering van die onderste div?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

crisp

Devver

Pixelated

De height: 100% op de body lijkt de oorzaak.

Waarom je voor zoiets simpels een andere CSS denkt nodig te hebben is echter beyond me. Het lijkt er ook op dat je serverside browser-sniffing gebruikt om te bepalen of IE of FF gebruikt wordt; dat is iets wat compleet onbetrouwbaar is en vaak ook slecht forwards-compatible en/of incompatible met andere browsers dan IE en FF.

Intentionally left blank

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Topicstarter
Harm schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:03:
Op een of andere manier valt de div.copyright al over die knop heen. Hoe dat zo komt, weet ik niet. Alleen dat het gebeurt. Je zou je css-code daarvoor dus eens kunnen doorspitten. Doe je soms iets speciaals met de positionering van die onderste div?
Ik had bij de onderste div "position: relative;" gedaan, toen ik dat zojuist weghaalde werkte het goed :) .
Maar ik snap nog niet waarom dat vaag zou gaan doen :X

Edit:
@Crisp:
dat menu aan de bovenkant gebeurd m.b.v. een li met daarop een css-iets. Als ik dezelfde css gebruik in firefox komen in de "niet-active" dingen aan de onderkant een dubbele zwarte lijn en in IE niet (omdat ie de twee borders samen laat vallen, terwijl ff dat niet doet). Ik heb geen manier kunnen vinden om dit te fixen

[ Voor 24% gewijzigd door XiN-eViL op 13-01-2007 23:41 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

crisp

Devver

Pixelated

Gebruik dan in ieder geval een andere techniek om IE een alternatieve CSS te voeren zoals bijvoorbeeld conditional comments.

Intentionally left blank

Pagina: 1