Toon posts:

Videobestanden afspelen en extensies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere problemen gekregen met winxp, het eerste probleem onstond met het afspelen van dvd's. Als ik een dvd wil afspelen met powerdvd komt er in het midden een zwart vierkant te staan met aan de zijkanten dus beeld. Ik dacht eerst dat dit een overlay probleem was maar dit blijkt het niet te zijn. Ik kwam er ook achter dat videobestanden wel af te spelen waren met windows media player 11 en niet met een andere player, hier krijg ik geen beeld. Nu denk ik dus dat het iets te maken heeft met beveiliging of iets dergelijks? Ik krijg het in ieder geval niet verholpen.

Mijn 2e probleem heeft met extensies te maken, ik krijg niet meer de goede icoontjes bij de bestanden te staan, bijvoorbeeld met mp3's die ik toewijs aan winamp maar dan blijft het icoon onveranderd. DIt geldt ook voor videobestanden die ik toewijs aan bijv bsplayer en dan blijft het icoontje een wmp11 bestand. Ook hier zoek ik een oplossing voor

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Probleem 2:
Ga naar Start > Instellingen > Configuratiescherm > Mapopties > tabblad Bestandstypen. Pas daar het icoon aan naar wat je wilt. Je kan in Winamp de iconen ook verandere die hij weergeeft en de extensies opnieuw laten toekennen. Zorg wel dat bij WMP alles dan uitstaat. Zelfde geld voor BSPlayer met de toekenning van bestandstypen.

Commandline FTW