"Ik wil er een programma van maken" is op z'n zachts gezegd nog al ruim.
Wat wil je met dat programma doen?
Wat wil je met dat programma doen?
wat bedoel je uberhaupt met programma
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik betwijfel of er iemand is die begrijpt wat je bedoelt
. Dat je hier dumpt dat je "een programma" wilt maken en dat je een database hebt, daar kunnen wij niet veel mee natuurlijk. Het is op GoT de bedoeling dat je inzet vertoond, en in Programming gaat het dan ook om hulp bij zelf programmeren. Ik zou je dan ook vooral willen adviseren om Welkom in Programming - FAQ en Beleid en Registratievoorwaarden / korte FAQ te lezen voor je weer een topic opent
.
Als ik enigzins begrijp wat je bedoelt: Je wilt leren programmeren. Dan is het vooral aan te raden om een beginnersboek te kopen over programmeren en/of de taal waarin je dat wilt gaan doen. Over welke taal je kan gebruiken voor iets valt overigens ook genoeg te vinden
.
Als ik enigzins begrijp wat je bedoelt: Je wilt leren programmeren. Dan is het vooral aan te raden om een beginnersboek te kopen over programmeren en/of de taal waarin je dat wilt gaan doen. Over welke taal je kan gebruiken voor iets valt overigens ook genoeg te vinden
Dit topic is gesloten.
![]()