Toon posts:

iTunes Artwork Screensaver MacOS voor Win XP?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen die dit leest,

Ik wist niet goed waar te plaatsen dus doe ik het maar hier.

Ik zou graag de screensaver die op de Apple iBook's (bijv.) aanwezig is genaamd iTunes Artwork op mijn PC willen hebben waar ik Win XP draai.

Weet iemand een oplossing of een alternatief dat net zo werkt en projecteerd zoals de iTunes Artwork screensaver op de iBook's?

Hartelijk dank...

SViS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Non-Windows Operating Systems is nou juist de plek waar het helemaal niet past :)
NOS > SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar zou je hem svp dan willen verplaatsen voor mij naar de goede plek?

Bedankt!!!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien zou je zelf kunnen proberen die screensaver na te maken. Hoe ziet die er uit? Misschien allemaal plaatjes die 1 voor 1 geshowd worden?
Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Over je hele scherm worden naast elkaar en boven elkaar, dus beeld vullend allemaal kleine plaatjes geshowed. en draaien een voor een om en komt er weer een andere naar voren.

En die plaatjes zijn dan covers van albums...

Heb verder al gezocht hier op het forum, en vlug op google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die ook naar deze screensaver opzoek is/was, heb ik hem na veel moeite dan toch gevonden.

Album Art Screensaver - PC version -> WEBSITE

Topic mag gesloten worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Alles wat Apple is mag gewoon in APL worden geplaatst; dus ik move je topic even :) Daarnaast worden opgeloste topics niet per definitie gesloten.

CSA > APL

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 15-01-2007 16:09 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:00:
Alles wat Apple is mag gewoon in APL worden geplaatst; dus ik move je topic even :) Daarnaast worden opgeloste topics niet per definitie gesloten.

CSA > APL
Je collega had hem al verplaatst toen ik het topic net opende, zie hieronder:
blaataaps schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:12:
Non-Windows Operating Systems is nou juist de plek waar het helemaal niet past :)
NOS > SA
Maakt mij voor de rest niets uit hoor, maar volgens mij moet je hem gewoon in SA houden staan, aangezien het niet voor de MAC is maar voor de PC, dus Géén Apple Talk.

En je mag hem daarna gelijk sluiten, aangezien de oplossing gevonden is zoals ikzelf zei:
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:41:
Voor iedereen die ook naar deze screensaver opzoek is/was, heb ik hem na veel moeite dan toch gevonden.

Album Art Screensaver - PC version -> WEBSITE

Topic mag gesloten worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:41:
[...]

En je mag hem daarna gelijk sluiten, aangezien de oplossing gevonden is zoals ikzelf zei:
[...]
Hij zegt net dat "opgeloste" topics in principe niet om die reden gesloten worden :)
Pagina: 1