Toon posts:

Outlook.pst per ongeluk verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.655 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo:
Ik wil mijn PC, die noem ik voor de duidelijkheid voortaan PC1, formatteren maar hier staan emails en persoonlijke mappen op die ik hierna weer terug wil hebben. Nu heb ik dus een laptop en dan wil ik daarop de emails etc. ff opzetten. [url=http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondernemen_communicatie/e-mail/back-up.aspx]Hier staat dat je gewoon outlook.pst moet kopieren. Dat heb ik dus gedaan maar nu deed ik dus plakken in die map en ben ik zo dom geweest om de oude outlook/pst van de laptop niet eerst te kopieren. Het volgende was er nu aan de hand met de nieuwe outlook.pst kan de laptop outlook niet starten omdat het een andere versie is. Nu wil ik dus de oude outlook.pst terug maar hoe?

De versie outlook op PC1 is Office Outlook 2003 (11.5608.5606)
De versie outlook op de laptop is Outlook 2002 (10.2627.2625)

Ik wil graag eerst de emails enzo zien op de laptop voordat ik ga formatteren, omdat er belangrijke dingen tussenstaan die ik niet kwijt mag raken.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 13:00

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Heb je de 2003 over de 2002 heengezet of op een andere plaats en krijg je hem enkelt niet geopend?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07 18:08
Nee, hij heeft het pst bestand van versie 2003 van PC1 overgezet naar laptop waar versie 2002 op staat.

Hierdoor heeft hij het originele pst overschreven dat op de laptop stond. Dat bestand wil hij dus graag terug.

Ik heb er weinig verstand van maar GetDataBack enzo zijn altijd wel goede bestanden. Er bestaat echter wel een grote kans dat het pst bestand al is overschreven... Ik zou de laptop sowieso uitzetten.

PS: Probeer je startpost iets te verduidelijken, erg duidelijk is hij niet.

[ Voor 8% gewijzigd door I-King op 13-01-2007 20:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de onduidelijke uitleg, in het kort dan:
Ik heb outlook.pst overschreven op de laptop(outlook 2002) en wil die graag terug hebben. Want nu werkt daar outlook niet meer.

Ik hoef niet dezelfde terug, want daar stond toch niks belangrijks in. Is er misschien gewoon een standaard outlook.pst te downloaden voor die versie?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 20:11 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kijk in configuratiescherm en dan onder e-mail. Daar kan je gegevensbestanden maken :)

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:50

alm

Als de inhoud niet belangrijk is dan kun je gewoon de file verwijderen (wel eerst Outlook afsluiten) en daarna Outlook weer opstarten, dan zal vanzelf een locatie gevraagd worden waar de file gezocht moet worden. Geef gewoon de locatie op waar je de nieuwe file wilt hebben en hij maakt zelf een nieuwe file aan.

Verwijderd

Topicstarter
alm schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:15:
Als de inhoud niet belangrijk is dan kun je gewoon de file verwijderen (wel eerst Outlook afsluiten) en daarna Outlook weer opstarten, dan zal vanzelf een locatie gevraagd worden waar de file gezocht moet worden. Geef gewoon de locatie op waar je de nieuwe file wilt hebben en hij maakt zelf een nieuwe file aan.
Bedankt dit werkte.
Sorry voor de onduidelijkheid allemaal en de onoverzichtelijkheid. Maar dit was een laptop van me vaders werk en die zou er niet zo blij mee zijn al had ik er wat verkeerds mee gedaan.

Dan maar de volgende vraag erachter aan, is het mogelijk om de persoonlijke mappen (emails enzo.) van een office outlook 2003 naar outlook 2002 te kopieren of iets dergelijks?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 20:22 ]

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 13:00

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:21:
[...]

Bedankt dit werkte.
Sorry voor de onduidelijkheid allemaal en de onoverzichtelijkheid. Maar dit was een laptop van me vaders werk en die zou er niet zo blij mee zijn al had ik er wat verkeerds mee gedaan.

Dan maar de volgende vraag erachter aan, is het mogelijk om de persoonlijke mappen (emails enzo.) van een office outlook 2003 naar outlook 2002 te kopieren of iets dergelijks?
Exporteren naar pst en importeren van pst.... ( in plaats van bestand kopieren....)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:21:
[...]
Ik gebruik voor de backup van mijn outlook Outlook Backup

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1