Url doorstuur adres blijven weergeven

Pagina: 1
Acties:

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:19
Ik heb een adres gekocht, en dit is doorgestuurd naar mijn home.orange.nl account...
echter wanneer ik via het gekochte .eu adres naar de site ga, word het home.orange.nl weergegeven.
Ik wil graag dat dit sitenaam.eu blijft.

hoe los ik dit op?
enig zoekwerk lost helaas niets op.
Site is in gewone HTML gebouwd.

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 21:09
Je hebt geen hosting bij je domeinnaam?

dan wordt het denk ik lastig, voor zover ik weet kan je geen andere url weergeven bij je pagina... lijkt me ook geen goed idee om dat wel mogelijk te maken. in verband met url spoofing enzo.

als je wel hosting hebt zou je het kunnen oplossen dmv een paginagroot frame, met daarin je home.orange.nl account

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Elke fatsoenlijke hoster kan voor jou even in de DNS records zetten dat jouw home.orange.nl/jantje achter je jantje.eu-domein moet hangen. Zo zie je het eu-domein, maar krijg je de data op je orange account te zien.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:05

Rmg

Mei schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:53:
Elke fatsoenlijke hoster kan voor jou even in de DNS records zetten dat jouw home.orange.nl/jantje achter je jantje.eu-domein moet hangen. Zo zie je het eu-domein, maar krijg je de data op je orange account te zien.
orange moet dat ook in hun dns zetten dat gaat meestal wat lastiger je kan je domein wel via hun laten hosten en dan doen ze het wel

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:19
dus eigenlijk is er geen oplossing voor... :'(

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:28
Zie je meteen al, nadat je de URL van je domein ingevoerd hebt, en op enter drukt, home.orange.nl, of zie je eerst nog www.domein.eu staan?

Als dat zo is, zou je evt met een IFRAME oplossing of dergelijke toch altijd je domein er laten staan.

Of gewoon natuurlijk ergens wat gratis hosting nemen waar je je domein naar kan laten forwarden. (met DNS gebruik dan natuurlijk)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 14:44
Waarom wil je dat orange account blijven gebruiken?

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03 13:36
djluc schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:11:
Waarom wil je dat orange account blijven gebruiken?
omdat het gratis is?

https://f1nerd.nl

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
nautaonline schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:09:
Zie je meteen al, nadat je de URL van je domein ingevoerd hebt, en op enter drukt, home.orange.nl, of zie je eerst nog www.domein.eu staan?

Als dat zo is, zou je evt met een IFRAME oplossing of dergelijke toch altijd je domein er laten staan.

Of gewoon natuurlijk ergens wat gratis hosting nemen waar je je domein naar kan laten forwarden. (met DNS gebruik dan natuurlijk)
Brrr. symptoom bestrijding met IFRAMES . :X. Dit probleem moet je bij de bron (dus door je host) laten oplossen.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:13
Dit heeft niets te maken met Programming
->nt

https://fgheysels.github.io/

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 14:44
Voor een paar euro per jaar heb je al hosting. Misschien niet top maar wel bijna gratis ;)
Pagina: 1