Hallo,
Een vriend van me heeft een nieuwe pc besteld. Hij vroeg aan mij om raid 0 in te stellen over de 4 schijven. Nadat ik dit gedaan had gingen we over tot instalatie van windows mce (legaal ).
Maar hij zei no system disk found.
Ik dacht ok een probleem met de dvd-rw, blijkbaar was de aansluiting losgekomen door het verzenden. Na deze aangesloten te hebben werd de dvd-rw netjes herkendin het bios.
Dvd-rw op first boot device instellen en gaan dacht ik maar blijkbaar niet.
Als er raid ingesteld stond zei hij no system disk found.
Ik d8 er is gerommeld met het bios alles maar teruggezet zoals het moest staan dan blijft hij hangen bij boot cd. word de cd dus wel herkend maar gaat hij niet verder.
Wat heb je al zelf geprobeerd?
Ik heb er al een andere dvd-rom speler ingehangen. ->geen resultaat.
andere media (windows xp pro)-> geen resultaat.
Raid 0 instelling-> geen resultaat
fail safe instelling bios-> geen resultaat
alvast bedankt
Edit: Ik heb er ide schijf met windows install aangehangen deze boot hij wel en geeft dan een bsod komt van oude pc af maar zo doet hij het dus wel. Maar zou echt van de cd willen installeren en niet beginnen met hd's te verhangen
Een vriend van me heeft een nieuwe pc besteld. Hij vroeg aan mij om raid 0 in te stellen over de 4 schijven. Nadat ik dit gedaan had gingen we over tot instalatie van windows mce (legaal ).
Maar hij zei no system disk found.
Ik dacht ok een probleem met de dvd-rw, blijkbaar was de aansluiting losgekomen door het verzenden. Na deze aangesloten te hebben werd de dvd-rw netjes herkendin het bios.
Dvd-rw op first boot device instellen en gaan dacht ik maar blijkbaar niet.
Als er raid ingesteld stond zei hij no system disk found.
Ik d8 er is gerommeld met het bios alles maar teruggezet zoals het moest staan dan blijft hij hangen bij boot cd. word de cd dus wel herkend maar gaat hij niet verder.
Wat heb je al zelf geprobeerd?
Ik heb er al een andere dvd-rom speler ingehangen. ->geen resultaat.
andere media (windows xp pro)-> geen resultaat.
Raid 0 instelling-> geen resultaat
fail safe instelling bios-> geen resultaat
alvast bedankt
Edit: Ik heb er ide schijf met windows install aangehangen deze boot hij wel en geeft dan een bsod komt van oude pc af maar zo doet hij het dus wel. Maar zou echt van de cd willen installeren en niet beginnen met hd's te verhangen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 20:42 ]