Toon posts:

ATI kaart bios edit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen van het goede leven,

Ik heb nou een Sapphire Radeon X1950XT 256MB. Ik word alleen helemaal gek van die overdrive functie!! :( . Ik wil graag die profielen uit me bios verwijderen, maar ik kan tot nu toe geen programma vinden waarmee ik dat kan veranderen. Kheb al verschillende programma's geprobeerd.
Hebben jullie een idee hoe ik die profielen eruit haal?

Marco

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welke programma`s heb je al geprobeerd? Wel zo handig als je om nieuwe suggesties vraagt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 22:05
Deze profielen staan volgens mij niet in je bios, dit wordt dacht ik door de driver zelf geregeld. Dit zat destijds ook al op mijn Asus 9800XT. Is een functie die je bij de beeldscherminstellingen uit kan zetten dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij wel. Met Rabit kan ik namelijk zien dat hij 3 profielen heeft met verschillende snelheden. Maar ik kan daar alleen de snelheden aanpassen en niet heel dat profiel. Ik heb eerst een 6800Ultra gehad en daarmee kon ik wel met een programma de 2d of 3d profiel weggooien !

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:19

Wildfire

Joy to the world!

thoomie schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:38:
Deze profielen staan volgens mij niet in je bios, dit wordt dacht ik door de driver zelf geregeld. Dit zat destijds ook al op mijn Asus 9800XT. Is een functie die je bij de beeldscherminstellingen uit kan zetten dacht ik.
De OverDrive functie kun je gewoon zelf uitzetten ja.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Toch heel raar, omdat als ik de bios uitlees dat hij dan wel 3 profielen weergeeft. En waar kun je dat dan uitschakelen. Kheb heel dat control center ding gehad maar kan het nergens vinden
Pagina: 1