Toon posts:

[GT4] Logitech driving force pro werkt niet *

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben de verpaking van mijn stuur kwijt.Wie weet hoe ik mijn stuur moet opstarten met gt4.
Het rechter groene lampje brand en de linker knippert,of is mijn stuur gewoon stuk(wat ik me niet kan voorstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
We hebben voor stuurtjes etc een speciaal topic lopen. Dit is dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik vind het eigenlijk onhandig om alle problemen ook in een groot topic te zetten.

Maar ik snap het geloof ik niet helemaal. Een stuur opstarten?

En de verpakking kwijt, is dat van belang? Of bedoel je de handleiding? Op de site van Logitech is een en ander te vinden: http://logitech-en-amr.cu...ch_type=answers.search_nl

Gaat het specifiek om GT4 of om het stuur zelf? Oftewel: werkt het in andere spellen (en bijv. in Windows) wel? En heeft het ooit wel gewerkt?

Oftewel: het lijkt me verstandig om even duidelijker aan te geven wat de situatie is en welke pogingen om tot een oplossing komen op niets uitliepen. Ik verplaats je topic trouwens even naar Spielerij - Problemen & Vragen, met de gedachte dat er iets niet lekker zit in de combi GT4 - stuur. Zie ook Spielerij - Welkom! :) Pas ik meteen even de topictitel aan omdat ten eerste 'logitec driving force pro' niet de specifieke vraag geeft en ten tweede maakt Logitec geen stuurtjes, itt Logitech :P

In ieder geval welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

volgens mij knippert ie alleen als ie naar een andere lock instelling wil, maar er iets misgaat. Probeer eens handmatig van lock te veranderen met select + L2 + rechter paddle.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad