Toon posts:

Melding: No CD

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere spellen gedownload de laatste tijd, en de meeste doen het gewoon normaal
(m.b.v. Daemontools). Maar nu heb ik het volgende probleem met een paar spellen die ik gedownload heb. Bijvoorbeeld bij GTA San Andreas, ik installeer de gedownloade .iso en dit gaat vlekkeloos maar als ik de game wil opstarten dan krijg ik de melding dat de CD er niet in zit. Dit terwijl ik Daemontools aan heb staan met de iso. Ik heb het ook al geprobeerd met PowerISO maar het wil niet lukken.
Wie kan me helpen....?

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 10:23
Spellen downloaden is illegaal, ik denk niet dat ze het hier op prijsstellen dat je hulpt vraagt bij illegale dingen..

En ik denk dat je wel kunt verwachten dat dit topic op slot gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door dewil1990 op 13-01-2007 16:39 ]

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
Dat is de beveiliging die erop zit. Deze hebben ze gemaakt, zodat gastjes als jou niet zomaar alles gratis in huis halen, waar grote bedrijven veel geld aan hebben uitgegeven. Hier op GoT kunnen we je dan ook niet verder helpen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer dit eens. Ook geen gezeik met Daemon Tools ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Dat komt door de beveiliging, en die kun je op geen enkele manier omzeilen, dus heb je pech en moet je het spel gewoon kopen.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 23:14
Er zal voor jou inderdaad niks anders op zitten dan het spel te kopen. :)

Oh, en lees deze FAQ ook eens door. ;) Dan snap je waarom die zo op slot zal gaan.

[ Voor 63% gewijzigd door -DG- op 13-01-2007 16:47 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Lees de FAQ, illegaal, koop je spelen, en meer van dat fraais. Voor hulp met warez ben je hier aan het verkeerde adres.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.