[Excel] projectplanner dagelijks

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-07 14:43
ik zit me nu al 2 dagen rot te zoeken via allerlei template excel sites... maar ik kom maar niet op de naam waar ik naar zoek op ben. Ik heb het een keer gezien.. ik zal het proberen te beschrijven:

op de horizontale as staan alle dagen in kleine blokjes van een jaar (bijv. 2007).

regel A: Januari
regel B: 01 | 02 | 03 | 04 etc

per regel kan je dan bijvoorbeeld aangeven:

regel C: gesprekken 2007 persoon X
regel D: gesprekken 2007 persoon Y

En vervolgens kun je bijvoorbeeld een stipje of markering of kleurtje geven aan de betreffende data dat je deze activiteit gaat uitvoeren.

Gantt is niet hetgene waar ik naar op zoek ben.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je had die twee dagen beter kunnen besteden met het in elkaar zetten. Zo boeiend lijkt me het nu ook niet, en dan had je twee dagen minus een uur over gehad voor leuke dingen. 8)7

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Bedoel je iets wat er zo uit ziet?

code:
1
2
3
4
        Januari                 
        1   2   3   4   5   6
Jan xx      xx      xx
Piet        xx      xx      xx

Verder kan ik je niet helpen, maar dan is het voor anderen misschien duidelijk wat je bedoelt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 19:07 ]

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-07 14:43
ja zo bedoel ik het...

ik heb het nu opgegeven, en gebruik ms project ervoor.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-07 08:05

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je had ook eens kunnen zoeken op 'pivottables' of 'kruistabellen'. Dat is wat je daar (afgaande op je gegeven info) het makkelijkste voor kan gebruiken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.