Toon posts:

P5n32 SLI Premium ICM 7800 gtx geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn systeem geupgrade en ben van een a8nsli naar een p5n32 sli premium gegaan. Daarnaast heb ik mijn cpu vervangen (dual core e6600) en een nieuwe fan aangeschaft voor CPU koeling.

Heb alles geinstalleerd en ook nieuw geheugen gekocht (Kingston 2 stripjes van 1 gig). Alles past maar als ik de computer opstart krijg ik geen beeld op mijn monitor.
Als ik de videokabel eruit trek aan de achterkant van de pc, dan verschijnt op de monitor, systeemkabel niet aangesloten. Dus hieruit concludeer ik dat hij dus wel iets 'ziet' maar niet afbeeld.

Mijn videokaart, 7800 GTX Leadtek 256MB, zit in de blauwe slot van het mobo.Heb em ook geprobeerd in de zwarte, maar dat werkt ook niet.

Uiteraard heb ik rond gekeken en gegoogled, maar ik heb geen oplossing voor mijn probleem kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij kunenn helpen.

Thanks!

• SneaKz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-05 17:27
Probeer is een geheugen module uit te halen dit kan namelijk ook de probleem zijn.
zoniet probeer de monitor op onboard VGA aan te sluiten als die er is.
ik denk dat het aan je geheugen ligt >:)

Verwijderd

Topicstarter
wow. in een keer goed. Het is iig iets met geheugen.
Wat heb ik verkeerd gedaan. Ik had beide dimms in A gestopt en geen in b. dat was al een fout.
ik ga het nu testen

Inderdaad het was het geheugen. Hartelijk bedankt!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 15:24 ]

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 05:20
*opgelost*.

[ Voor 93% gewijzigd door Orion op 13-01-2007 15:25 ]

• SneaKz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-05 17:27
Graag gedaan O-)