Toon posts:

Goede 64-bit OS.

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnen een enkele week krijg ik een 64-bit PC (Core 2 Duo E6400). Nu ben ik op zoek naar een (stabiele) 64-bit OS.
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een 64-bit OS (en de links met uitgebreidere info)?

Ik heb zelf ook al op het NET rondgekeken. Ik kwam voornamelijk Linux tegen. En daarnaast Mac OS. Weet iemand of Mac OS nu ook een echte optie voor PC is geworden (dacht dat dit (nog) voorbehouden was aan Apple's en emulators)?
Ik heb ook even bij Solaris van Sun gekeken. Weet iemand of dit een 64-bit OS is en of dit een stabiele (snelle) OS is?

Alvast bedankt.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ligt eraan wat je uiteindelijk met je systeem wil gaan doen. Geef eens wat meer info over wat je wilt gaan doen. Dan alleen kunnen wij goed advies geven

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:46:
Binnen een enkele week krijg ik een 64-bit PC (Core 2 Duo E6400). Nu ben ik op zoek naar een (stabiele) 64-bit OS.
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een 64-bit OS (en de links met uitgebreidere info)?

Ik heb zelf ook al op het NET rondgekeken. Ik kwam voornamelijk Linux tegen. En daarnaast Mac OS. Weet iemand of Mac OS nu ook een echte optie voor PC is geworden (dacht dat dit (nog) voorbehouden was aan Apple's en emulators)?
Ik heb ook even bij Solaris van Sun gekeken. Weet iemand of dit een 64-bit OS
Solaris is al 64 bits toen andere platformen er nog niet eens over nadachten (ten tijde van de pentium 1 en II).
en of dit een stabiele (snelle) OS is?
Ja het is stabiel en snel.
Voorts ondersteunt bijna elk modern besturingssysteem inmiddels ook wel 64bits, maar ik zou eerst eens kijken of je wel een 64bits OS wil. Ook geef je helemaal niet aan wat het doel van je pc is, dus dan kunnen wij niet zeggen welk OS je nodig hebt, en over de vraag welk OS geschikt is loopt een speciaal topic hier.

Dit topic is gesloten.