Ik zou graag willen weten wie er nu eigenlijk allemaal de backup server gebruiken voor hun stats. Vandaag merkte ik een traagheid op bij mijn website's en het bleek dat er door 7 mensen gelijktijdig een statsrun werd gedaan. Vooral de seti en F@H tabellen zijn zeer groot. Seti bijna 4 en F@H zelfs ruim 7.000.000 entries.
Niet dat ik het erg vind maar ten tijde van zwaar weer / onweer ect.. graag hier rekening mee houden. Die site moet ten allertijden snel blijven namelijk .
Ik dank u
ik zal vanaf vandaag elke dag rond half 6 's ochtends de 2 grootste tabellen automatisch optimaliseren. Dit moet de performance ten goede komen. De grootste tabel van F@H is iig van 1gb naar 550mb gegaan.
Niet dat ik het erg vind maar ten tijde van zwaar weer / onweer ect.. graag hier rekening mee houden. Die site moet ten allertijden snel blijven namelijk .
Ik dank u
ik zal vanaf vandaag elke dag rond half 6 's ochtends de 2 grootste tabellen automatisch optimaliseren. Dit moet de performance ten goede komen. De grootste tabel van F@H is iig van 1gb naar 550mb gegaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 11:32 ]