Toon posts:

Waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een duron 700 en zou die graag gaan waterkoelen.(zonder peltier)
Nu vroeg ik me af waar ik zoal moet opletten voor de cpu qua isolatie (of is dit niet nodig als er geen min temperatuur wordt bereikt?)
Heeft er mischien iemand zijn Duron/Tbird gewaterkoeld? Ik heb al veel research gedaan, maar het is altijd makkelijk dat je iemand kent die het effectief al heeft gedaan.
Alvast bedankt!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij waterkoeling zal de temperatuur niet zo hard dalen dat er condens ontstaat, het enige waar je goed op moet letten is dat het nergens lekt.

Verwijderd

Topicstarter
en hoef ik iets bij het gedestileerd water te voegen?

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik heb waterkoeling op een celeron2 zonder peltier. Je zou het zelfde setje kunnen gebruiken op een duron.
Van condens heb je geen last, aangezien de temperatuur niet onder kamertemperatuur kan komen. dus dat is geen probleem

Verwijderd

Vraag maar aan Sju =) De voorzitter van Rancho Relaxo =D Die is al tijdjuh bezig met waterkoeling weet ik, en is ook een koele gast =D (We hebben hem met CS ingemaakt op Wan2000 =)))))))

Verwijderd

Topicstarter
en heeft dien ICQ ofzo? want ik ken dien kerel ni :p
ff belangenloos vermelden dat Quake3 rox ;)

Verwijderd

Sju chat bij irc.quicknet.nl, en dan #ranchorelaxo!! Xal eens zn ICQ achterhalen... mmm kennie finde :(

Maareh, hij heeft ook een peltier weet ik.
WANNull roels!!!
(hij zat wel te schelden: SHIT nu ben ik weer d00d!) - CS.

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

ghehe.. hier ben ik dan.. waterkoeling werkt prima (heb er net wat mooie pics van gemaakt)
is alleen een beetje tijdelijke opstelling die ik nu heb.. maar daar later meer over
resultaat is prima hier (duron 600@1050) en gaat nog hoger worden als ik m'n 156W peltier binnen heb :)

owja.. MaSsiE.. identify yourself:) ik weet dat ik mijn deaths bij CS altijd snel vergeet.. maar heb geen flauw id wie je bent.. (hoe heette je op wan?)

ps. als ik momenteel een beetje wazig overkom dan ligt dat aan gisteravond:)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Hehehe =))
Ik ben M@$teR van HCL =) Weet je nog ?

We zijn een paar keer bij jullie in de tent geweest, en we hebben paar wars gespeeld enz =)

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

oooooow.. M@$teR ghehe die ken ik nogwel ja :)
werden toen lekker afgeslacht (maar nu niet meer hoor:))

blaat? BLAAAAAAAAT!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:38
hee vrek.....

allemaal CS'erz hier :)

strakke lan laatst hè massie :P

ohja... ik ben [-MKT-]3CLipZ >:)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1