[O&O Defrag 8] Alleen C:-schijf zichtbaar? *

Pagina: 1
Acties:

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07 01:23
Hoi,

Als O&O Defrag Professional Edition V-8.5.1788 opstart dan zie ik alleen maar de C:\ schijf en de rest van de schijven/partities niet. Ik heb al van alles geprobeerd, opnieuw installeren, in het register gedoken, het programma helemaal doorgespit, maar kom er niet uit. Kent iemand dit probleem?

Je zou me erg helpen als je een oplossing hebt.

Alvast bedankt!

Groeten,

Vjenne-ICT

• Vjenne-ICT
Heeft niemand advies voor me?

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-04 13:35

Pompiedom

Don't panic

Ai, ik heb hetzelfde probleem, het venster "Volume view" is verdwenen. Ik heb als tijdelijke oplossing:

O&O OneButtonDefrag / Defragment volumes now / only selected volumes

en dan zie je iig al je schijven weer.

Het is iig een vaag iets en ik heb nog geen reactie van O&O zelf gekregen, maar wanneer ik opstart zie ik wel even het "Volume view" venster.

We create our own reality

• Vjenne-ICT
Pompiedom schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:08:
Ai, ik heb hetzelfde probleem, het venster "Volume view" is verdwenen. Ik heb als tijdelijke oplossing:

O&O OneButtonDefrag / Defragment volumes now / only selected volumes

en dan zie je iig al je schijven weer.

Het is iig een vaag iets en ik heb nog geen reactie van O&O zelf gekregen, maar wanneer ik opstart zie ik wel even het "Volume view" venster.
ja klopt, ik heb de zelfde problemen! Ik zal je tip eens gaan uitproberen vanavond. Bedankt trouwens! Als je meer info heb laat het dan even weten.

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-04 13:35

Pompiedom

Don't panic

God ik voel me nu zo'n Noob :P, maar heb het probleem gevonden

Probeer eens boven de tabs Clusters/Jobs/Reports de balk naar beneden te trekken! Daar zat hij verstopt, iig ben ik weer blij dat het overzicht er weer is :)

We create our own reality

• Vjenne-ICT
Pompiedom schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:41:

Probeer eens boven de tabs Clusters/Jobs/Reports de balk naar beneden te trekken! Daar zat hij verstopt, iig ben ik weer blij dat het overzicht er weer is :)
Ja vaak lang prutsen en zoeken dan vind je het wel en belangrijke je vergete het dan nooit weer! he bedankt voor je tip!

• Vjenne-ICT
Pompiedom schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:41:

Ik kom er helaas nog niet uit. Kun je ook een screanshot plaatsen??? j ezou me er erg me helpen! bedankt alvast!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Titelfixje :)

Signature

Pagina: 1