Toon posts:

[FLASH] Plaatje uit Library halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een PNg plaatje in een flash bestand, die niet op de harde schijf staat.
Deze wil ik graag bewerken in fotosoep, maar ik kan deze in geen mogelijkheid exporteren.
Dus gewoonweg uit het flash bestand apart pakken.

Deze staat in de library, maar kan deze ook niet edditten omdat het flash dan zegt dat het bestand niet op de harde schijf staat.

Als ik de pagina exporteer als image krijg ik een zwart plaatje.

Zoeken is moeilijk omdat ik gewoonweg niet alle benamingen weet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je het plaatje wel zien op je workspace? Zo ja, kan je hem vandaar niet exporteren, ipv direct vanuit je library? Daarnaast zou je eventueel een printscreen kunnen maken en dan vervolgens je plaatje opnieuw "maken"

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:24:
Kan je het plaatje wel zien op je workspace? Zo ja, kan je hem vandaar niet exporteren, ipv direct vanuit je library? Daarnaast zou je eventueel een printscreen kunnen maken en dan vervolgens je plaatje opnieuw "maken"
nee want dat krijg ik een zwart plaatje.

Ik maak hem liever niet opnieuw eerlijk gezegd.. ben er trots op. _/-\o_ haha
dat zou de echt de laatste oplossing zijn

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vreemd, als het plaatje zwart weergeeft op je stage ben ik bang dat flash m niet meer kan achterhalen van de hardeschijf, en je dus alleen nog maar een preview ziet.

Verwijderd

Topicstarter
Matias schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:28:
Vreemd, als het plaatje zwart weergeeft op je stage ben ik bang dat flash m niet meer kan achterhalen van de hardeschijf, en je dus alleen nog maar een preview ziet.
hij staat ook niet op de hd.. alleen in het flash bestand zelf

• MrVulcan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 10:50
Misschien dat je hem met een flash-decompiler kan exporteren?
Probeer bijv. eens de demo van swf decompiler.
Pagina: 1