Plantronics Pulsar 590a connect niet

Pagina: 1
Acties:

• whazza
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 12:22

whazza

-= blaat =-

Topicstarter
Ik heb mijn laptop helemaal opnieuw geinstalleerd winxp sp2 (Asus V6V) en alle updates gedraaid ook de nieuwste Bluetooth drivers van de asus site afgehaalt. Nu wil ik op deze laptop mijn Plantronics Pulsar 590a aansluiten. Dit heeft altijd gewerkt, maar op een of andere manier wil het niet meer lukken. Headset koppellen met mijn telefoon is geen probleem, werkt goed. Telefoon koppellen met laptop werkt ook goed. headset met laptop dus niet. Beide aparaten zien elkaar wel.

Tijdens de eerste koppeling kan het zijn dat ik de verkeerde code ingevult hebt (moet 4x 0 zijn, hoe moeilijk kan het zijn. ;)) maar nu als ik wil koppellen vraagt ie niet meer om de code. Ook na herinstallatie van de bluetooth driver/stack.

Mijn vraag, word de koppelinformatie ergens opgeslagen (bijv. om toekomstige koppelingen sneller te laten verlopen) en zo ja, (waar) kan ik deze wissen? Of als er iets anders is waardoor ze niet zouden willen koppellen.... Please help. Ik kom er niet meer uit.

Asus geeft geen ondersteuning, plantronics weet van niets of heeft er in ieder geval geen informatie over :|

Definition of an update: take old bugs out, put new ones in

• whazza
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 12:22

whazza

-= blaat =-

Topicstarter
*schop* Iemand een idee? :? :?

Definition of an update: take old bugs out, put new ones in