Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat je dvd drive niet goed zit aangesloten.
Ik denk zelf aan een slechte connectie op de voedingsstekker.
De drive die je hier ziet, is niet je dvd brander maar een virtuele, die aangemaakt wordt door software om bv een image in te kunnen laden.
De drive die je hier ziet, is niet je dvd brander maar een virtuele, die aangemaakt wordt door software om bv een image in te kunnen laden.
[ Voor 15% gewijzigd door B4tman_DH op 12-01-2007 20:15 ]
hij zit volgens mij wel goed aangesloten, want het groenje lampje aan de voorkant blijft brandenB4tman_DH schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:14:
Ik denk dat je dvd drive niet goed zit aangesloten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Blijven branden zonder cd?? Lijkt me geen goed teken
Wordt het ding wel herkend in de bios? En hoe is het ding gejumperd?
hij zat toch niet goed op het moederbord aangesloten
bedankt voor alles
bedankt voor alles
je had de ide kabel zeker omgedraaid, dan blijft het lampje idd brandenMars18 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:17:
hij zat toch niet goed op het moederbord aangesloten
bedankt voor alles
Pagina: 1