[Vista] Minimaliseren e.d. werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.038 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Hallo allemaal,

Ik heb net Vista geinstalleerd en wat programma's, en het vage is dat ik in programma's zoals de internet explorer, de bovenste balk (waar ook de knoppen sluiten en minimaliseren zitten) niet meer met de rechtermuisknop op klikken, er gebeurt dan niets. Dit is ook het geval in de taakbalk. Er komt geen sub-menu te voorschijn!

Ook als een venster geopend is en je klikt op de taakbalk op dat venster (zou die normaal gesproken moeten minimaliseren) gebeurt er niets!

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Grz Jarcol

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Reduced Mode :Y

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Klinkklare onzin. Zie hier: The behavior of reduced functionality mode in Windows Vista

Reduced Mode heeft geen effect op het wel of niet kunnen minimaliseren of maximaliseren van programmawindows, of het wel/niet kunnen gebruiken van de rechtermuistoets.

[ Voor 7% gewijzigd door maartena op 12-01-2007 23:28 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Precies hetzelfde probleem hier!

Kan m'n vensters niet meer sluiten, minimaliseren, maximaliseren, groter / kleiner maken of verplaatsen.
ALT+F4 sluit de vensters gewoon af zonder problemen.

Iemand enig idee....

EDIT:
Ben net die info van de link aan het doorlezen... ik heb de vista versie idd niet geheel zoals het hoort. begrijp ik het goed dat het hieraan ligt?

[ Voor 26% gewijzigd door Timo002 op 12-01-2007 23:35 ]

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Timo002 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:31:
Precies hetzelfde probleem hier!

Kan m'n vensters niet meer sluiten, minimaliseren, maximaliseren, groter / kleiner maken of verplaatsen.
ALT+F4 sluit de vensters gewoon af zonder problemen.

Iemand enig idee....

EDIT:
Ben net die info van de link aan het doorlezen... ik heb de vista versie idd niet geheel zoals het hoort. begrijp ik het goed dat het hieraan ligt?
Daar ligt het niet aan! Ik ben er net achter gekomen hoe het komt.

Waarschijnlijk heb je een user32.dll.mui verwisseld met een andere om de tekst van evaluatie-exemplaar weg te krijgen.

Als je dit weer terugzet kan je wel weer minimaliseren etc. Het enige nadeel is dat je dan wel weer die tekst op je bureaublad hebt staan!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Jarcol schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:03:
[...]

Daar ligt het niet aan! Ik ben er net achter gekomen hoe het komt.

Waarschijnlijk heb je een user32.dll.mui verwisseld met een andere om de tekst van evaluatie-exemplaar weg te krijgen.

Als je dit weer terugzet kan je wel weer minimaliseren etc. Het enige nadeel is dat je dan wel weer die tekst op je bureaublad hebt staan!
Tip van de maand! Bedankt man! Dacht dat ik al weer door spyware was getroffen. :/
Pagina: 1