Hallo,
Ik ben sinds een week eigenaar van de LC37XD1E en tot nu toe zeer tevreden-ben nog analoog aan het kijken met over het algemeen een goed beeld. Nu wil ik graag het volgende weten.
1- ik zie bij sbs6 nog wel eens een soort spiegelbeeld in het schem is dit normaal of zijn mijn instellingen niet goed?
2- in het instr.boekje staat bij HDMI instellingen het volgende als keuze;
Signaaltype: RGB-YCbCR 4:4:4 of YCbCR 4:2:2 wat moet je nu kiezen in welke situaties??
3-Kleurenmatrix: ITU601 of ITU709 wat moet je nu kiezen in welke situaties??
Mijn instellingen zijn,
AV modus Dynamiek
Achtergr verlichting 6
Contrast 30
Helderheid 3
Kleur 3
Tint 0
Scherpte 5
Kleur Temp Midden Hoog
Zwart Aan
3D-Y/C Standaart
Ruisonderdrukking Laag
TruD(R) Aan
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze vragen ( ik weet het is veel ) te beantwoorden want ik heb deze kennis niet -Alvast bedankt voor de moeite
Ik ben sinds een week eigenaar van de LC37XD1E en tot nu toe zeer tevreden-ben nog analoog aan het kijken met over het algemeen een goed beeld. Nu wil ik graag het volgende weten.
1- ik zie bij sbs6 nog wel eens een soort spiegelbeeld in het schem is dit normaal of zijn mijn instellingen niet goed?
2- in het instr.boekje staat bij HDMI instellingen het volgende als keuze;
Signaaltype: RGB-YCbCR 4:4:4 of YCbCR 4:2:2 wat moet je nu kiezen in welke situaties??
3-Kleurenmatrix: ITU601 of ITU709 wat moet je nu kiezen in welke situaties??
Mijn instellingen zijn,
AV modus Dynamiek
Achtergr verlichting 6
Contrast 30
Helderheid 3
Kleur 3
Tint 0
Scherpte 5
Kleur Temp Midden Hoog
Zwart Aan
3D-Y/C Standaart
Ruisonderdrukking Laag
TruD(R) Aan
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze vragen ( ik weet het is veel ) te beantwoorden want ik heb deze kennis niet -Alvast bedankt voor de moeite