Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik heb van een collega een oude iPaq 2930 over kunnen nemen, maar hij doet het niet 8)7 . Als ik hem opstart krijg ik even een scherm te zien met "Compaq" en vervolgens krijg ik geen beeld. als ik op toetsen druk hoor ik wel geluid. Contrast bij stellen helpt niet. Als ik met de sneltoetsen naar word ga, zie ik wel de "overgang" van de programma's.

Wie heeft voor mij de gouden tip?

Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Er zou WindowsCE 2.0 op moeten staan, verder heb ik alvast een hard reset en een soft reset gedaan, beide zonder resultaat. Het lijkt er heel erg op alsof hij het gewoon doet, maar niet laat zien wat hij doet. Terwijl het scherm gewoon werkt, want bij het opstarten na een reset laat hij gewoon duidelijk compaq zien en hij laat de overgangen tussen de programma's zijn. Heeft iemand een idee (bv. een speciale toetsencombinatie), de handleiding vermeld niks?

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel of hij alles perfect doet, maar gewoon totaal geen beeld geeft bij wat hij doet, kan dit dan toch een kapotte kabel zijn? Hij geeft het opstartscherm en de overgangen nl. wel weer.

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
eerste ingeving, kapotte backlight misschien?

Dat betekent, stam + t .

Verwijderd

Topicstarter
Backlight doet het gewoon, als ik op de dual brightness knop druk kan ik hem duidelijk zien.

offtopic:
Bedankt voor de eerste reactie :p