Toon posts:

advies welke (chinese)versterker bij de speakers van b&w 805

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
L..s.,

Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker welke ik wil aansluiten op B&W 805s speakers.
Kan iemand van dit forum mij advies geven welke versterker aan te schaffen?
Ik heb gelezen dat chinese versterkers goed performen echter welke geintegreerde versterker adviseren jullie op deze speakers?

Alvast bedankt Aarnoud

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :Y)

Ik denk dat je even over ons mooie AV-subforum heen hebt gekeken. Daar zitten de jongen die hier meer van weten :)

Maar daar zullen ze je waarschijnlijk ook wijzen op Audio, Video & HiFi forum policy - Wat moet ik kopen? Die zegt dat je eerst moet gaan luisteren in een goede hifi-zaak. Ieders smaak qua geluid is nl anders, dus wij kunnen niet voor jou bepalen welk geluid jij lekker vindt klinken.

Da's alleen een beetje lastig met import uit china - daar gaan luisteren maakt je versterker wel erg duur :P Dus wat die vraag betreft kun je denk ik beter in Hi-fi uit China v.s het commerciele Hi-fi spul. deel 2 terecht :)

Verder zal ik je even op weg helpen: normaal gesproken wil je een move aanvragen van je topic naar het AV forum denk ik. Dat doe je dan met het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif -icoon linksboven aan je post. Omdat je dat ws. nog niet wist (heb ik vroeger ook wel eens overheen gelezen :P ) heb ik dat maar even voor je gedaan :)

Suc6 met je keuze :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Na een post als die van The Eagle blijft er weinig voor mij over om te zeggen :P

Ik zou je aanraden om in het juiste subforum te kijken en inderdaad daar de Policy door te nemen. Daar staan tips in over hoe zelf op zoek te gaan naar dingen die je zoekt. Een kijkje in de topics die er al over lopen kan vast geen kwaad :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.