Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spamfilter testen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaSquad117
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
We hebben hier een antispam filter in 't bedrijf, nu hebben wij licensie problemen met die spamfilter. Ik zou graag die spamfilter testen. De spamfilter werkt op basis van blacklists. Is er een mogelijkheid om, vanuit een server die geblacklist staat, een mailtje sturen? Want nu moet ik een paar uur wachten totdat er spam is binnengekomen om de werking van de spamfilter te testen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Registreer je ergens voor op een spamgevoelige site (gewoon nieuwsbrief aanvinken ergens, komt vanzelf de spam er wel :P ) met een adres achter de spamfitler lijkt mij?

Kan je het testen :)

Xbox Live ID:Notna8310

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Schrijf je emailadres in op een van de vele menselijke-biologie websites, beantwoord in de tussentijd nog een aantal spammailtjes, schrijf je emailadres in in nog een aantal websites, zet je mailadres plain-tekst op je site, bezoek een aantal chinese en amerikaanse portals (laat je mail achter) en je krijgt in no-time een gigantische hoeveelheid spam.

[ Voor 13% gewijzigd door sariel op 12-01-2007 13:23 ]

Copy.com

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Maar dat is niet de bedoeling neem ik aan. De topicstarter vraagt om een eenmalige actie waarmee hij spam kan opvragen.