Goedemiddag
Ik heb een Speedtouch 716i v5 WL waarbij ik het niet voor elkaar krijg om inkomende porten open te zetten, ongeacht wat ik ook probeer en/of doe.
Instellingen:
Product Name: SpeedTouch 716
Software Release: 5.3.2.6.0
Firewall: Disabled
Bij Game & Application Sharing:
Use UPnP: Yes
Use Extended Security: No
Game or Application Device Log
IRCD computer1-86acv0aweb2 Off
Specifieke IRCD instellingen:
Protocol Port Range Translate To ... Trigger Protocol Trigger Port
Any 6667 - 7000 6667 - 7000 - -
Lokaal binnen het netwerk werkt alles perfect, van buitenaf kunnnen er echter geen verbvindingen gemaakt worden, ik heb verschillende ports gebruikt, op website van speedtouch gekeken, ik heb tijdelijk een ftp server opgezet om te kijken of die remote te benaderen was (port 21). In alle gevallen blijft het probleem connection timed out.
Heeft iemand hier soortgelijke problemen mee gehad en/of weet toevallig de oplossing?
Bij voorbaat dank voor de reacties,
Jeroen
Ik heb een Speedtouch 716i v5 WL waarbij ik het niet voor elkaar krijg om inkomende porten open te zetten, ongeacht wat ik ook probeer en/of doe.
Instellingen:
Product Name: SpeedTouch 716
Software Release: 5.3.2.6.0
Firewall: Disabled
Bij Game & Application Sharing:
Use UPnP: Yes
Use Extended Security: No
Game or Application Device Log
IRCD computer1-86acv0aweb2 Off
Specifieke IRCD instellingen:
Protocol Port Range Translate To ... Trigger Protocol Trigger Port
Any 6667 - 7000 6667 - 7000 - -
Lokaal binnen het netwerk werkt alles perfect, van buitenaf kunnnen er echter geen verbvindingen gemaakt worden, ik heb verschillende ports gebruikt, op website van speedtouch gekeken, ik heb tijdelijk een ftp server opgezet om te kijken of die remote te benaderen was (port 21). In alle gevallen blijft het probleem connection timed out.
Heeft iemand hier soortgelijke problemen mee gehad en/of weet toevallig de oplossing?
Bij voorbaat dank voor de reacties,
Jeroen