[.net] Commentaar tags verdwijnen na XSL transformatie

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik bouw een webpage op door middel van XSL en XML te mergen, hier komt HTML uit. Echter, tijdens de transformatie worden alle HTML comment tags eruit gefilterd. Normaal geen probleem.. totdat je het volgende wilt gebruiken:

HTML:
1
2
3
4
5
<!--[if lt IE 7]>
    <style type="text/css" media="screen">
        @import "/includes/style_old_ie.css";
    </style>
<![endif]-->

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze commentaar tag gewoon in de output naar de browser komt? Helaas heb ik geen toegang tot de daadwerkelijke code die de transformatie doet.. maar het lijkt me gewoon het standaard werk:

C#:
1
2
3
    XslTransform oXslt = new XslTransform();
    oXslt.Load(stylesheet);
    XPathDocument xpathdocument = new XPathDocument(xml);

Iemand enig idee?

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De xml eerst pre-processen denk ik. Het probleem is nl. dat <!-- en --> ook commentaar in XML is, dus die worden gewoon geskipped, ten zij je <!-- en --> door andere tags vervangt en die na afloop weer postprocessed (of laat emitten naar <!-- en --> in je xslt.)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Inderdaad zoals EfBe zegt, kun je iets als dit proberen en mee laten transformeren...
<ie7_spullie><![CDATA[<!--[if lt IE 7]> ]]></ie7_spullie>

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

Inderdaad zoals hing zegt, gewoon een CDATA blok eromheen en de comment nodes worden genegeerd.

code:
1
<![CDATA[ <!--[if lt IE 7]> ]]>

[ Voor 20% gewijzigd door dominic op 12-01-2007 14:55 ]

Download my music on SoundCloud

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met CDATA had ik geprobeerd, maar dan maakt hij gewoon &gt; van < ;) Ik ga gewoon de spullen tussen [ietest] tags plaatsen ofzo, en dan voor het wegschrijven naar de browser deze vervangen door de juiste tags.