[Visual Studio 2005] Hoe een toolbar maken voor MS Viso

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjenhiemstra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:40
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mogelijkheid om een custom toolbar te maken met eigen functies voor Visio. Voor sommigen misschien een eitje, voor mij veel bomen in het bos.

Ik weet helaas niet veel van Visual Studio (ik heb alleen JAVA geleerd) maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik dit nodig heb om een toolbar te maken.

Nadat ik een nieuw project (Shared Office Add-in) heb aangemaakt probeer ik informatie te zoeken hoe nu verder. MSDN, deze forums en google helpen me niet echt verder. Hier in het forum lees ik wel over mensen die het eerder gedaan hebben voor andere office apps.

Mijn vraag, heeft iemand een link met een soort handleiding/walkthrough om een office toolbar met visual studio te maken (liefst zonder Visual Tools for Office)? Misschien zelfs een sample project of code sample.

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 16:29

CyBoB

.::BURB::.

Voor Office2k3 en hoger heb je Visual Studio Tool For Office. Hier kan je office mee aansturen. Als je oudere office versies wil ondersteunen dan zal je via COM Visio moeten aanspreken. Via de help van office kan je het object model van office /visio achterhalen.